Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Directe links: Kalender en verslagen 2024-2025 ; Verslagen eerdere evenementen
Fred van Eijk
Newbee

Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by Fred van Eijk »

Editje door Jeroen, hoop dat je dat niet erg vindt Fred!

Hieronder horen we graag hoe gaaf jullie het al dan niet hebben gevonden. Voor foto's en verbeterpuntjes heb ik even twee aparte topics geopend:

Foto's: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=12178
Verbeterpunten: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=12179

Hallo allemaal,

Ben weer heelhuids thuis aangekomen na de heerlijke dag van vandaag.
Bij deze wil ik Jeroen, Tamara, Ite en de rest van de organasatie heeeeel hartelijk bedanken voor de mijns inziens perfecte dag!!
Voor mij was dit de beste meeting van dit jaar! Het leek wel de Efteling voor grote jongens! Er heerste dan ook een heerlijke-en ontspannen sfeer.
Een goed idee van jullie om deze meeting te organiseren als vervanger van het jaarlijkse treffen in Lelystad.
Iedereen met een oud model van het merk met de blauw/witte propeller was welkom en daar gaat het allemaal om: ieder heeft dezelfde passie voor het merk BMW, ongeacht het type! Als ik dit vandaag zo zag, zal men in Lelystad in het vervolg toch flink achter de oren gaan krabbelen.
Heb in ieder geval vandaag nog nooit zo veel 'Sharknoses" bij elkaar gezien (Terrein stond al gauw vol). Goed idee Ite om een E23 er bij te kopen: heb nog nooit zoveel E23,s bij elkaar gezien! TOP! Heerlijk om al die benzine-dampen weer eens op te kunnen snuiven!
Jammer van die geweldige regenbui aan het einde van de ochtend, maar voor de rest werkte ook het weer lekker mee.
Het drukte de sfeer in ieder geval niet.
Ik kon in ieder geval bij thuiskomst de auto ook weer droog binnen zetten!
Hulde aan de organisatie. Ik hoop op naar volgend jaar!
Probeer ook nog vrij van de baas te krijgen om volgende maand bij het "uitje" in de Ardennen te kunnen zijn!
Een ieder nogmaals bedankt en nog een prettig weekend.

Groeten,
Fred van Eijk

Ed
Upcoming E21 fanatic

Re: Reactie Shark-Nose meeting/28-08

Post by Ed »

Inderdaad Fred :)

Ik had in 'het' Sharknose topic al een reactie geplaatst zojuist, maar zal 'm voor de overzichtelijkheid hier even onder zetten :)

Jongens...

Wat mij betreft een zeer geslaagde meeting, met een super opkomst! (die ene bui, mocht uiteindelijk geen pret bederven)

Op naar volgend jaar...... Om dan nog groter te gaan :mrgreen:

Ik heb weer heel wat moois gezien tussendoor toen ik even een rondje kon maken. Want kanonne, we hadden het niet druk bij ons kraampje hoor :? En toch jeukt 't als je dat zo bij elkaar ziet om toch ook eens serieus naar zo'n E23 te gaan kijken :oops: Toch eerst de E30 maar eens stukje bij beetje af maken :)

Oja :)

Nog even flink wat credits voor Jeroen, die er een super georganiseerde meeting heeft neergezet (met hulp van wat anderen, ook voor hen credit natuurlijk)

Greetz Ed
[url=http://www.sharknosemeeting.com/][img]http://www.sharknosemeeting.com/banner2.jpg[/img][/url]

E30/316/86
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/270640.html][img]http://images.spritmonitor.de/270640_5.png[/img][/url]
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Re: Reactie Shark-Nose meeting/28-08

Post by Jeroen »

Dank heren! En inderdaad, het was een heel team dat zich in het zweet heeft gewerkt om dit mogelijk te maken, en het heeft onze hoop en verwachtingen meer dan overtroffen... en dat is weer te danken aan alle deelnemers!

We hebben voor onszelf al een aantal verbeterpuntjes genoteerd zodat we 't volgend jaar mooier, groter en beter kunnen maken. Ruimtegebrek was wel het belangrijkste punt... elk voordeel heb z'n nadeel :lol: Ik ga even een apart topicje openen waar mensen ook hun suggesties voor volgend jaar kwijt kunnen. Want hier is vandaag gewoon een nieuwe traditie gestart en volgend jaar is er dus gewoon weer een Sharknose Meeting!
Regards/groeten, Jeroen
ac/dennis
E21 VIP
E21 VIP

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by ac/dennis »

Geweldige dag zeg!!!
Dank aan de organisatie voor dit geweldige intiatief. Mooie autos, af en toe zon en een geweldige sfeer!

En niet te vergeten... goed eten daar!
gerrit323
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 e21 323i hartge

Post by gerrit323 »

Zo ook weer thuis van een geslaagde dag, wederom leuke mensen gesproken :!: waaronder een aantal nieuwe buitenlandse gezichten ... op naar volgend jaar ... voor weer zo'n leuke sharknosemeeting :D

Gerrit
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan

https://pksolutions.be/
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Moe maar voldaan zit ik nu net thuis.
De garage is één grote bende van onverkochte zooi...
Maar wat een geweldig leuke dag. Ik heb alleen maar glimlachen gezien.

Toch - net als wat Jeroen zei - hoor ik graag!! de opbouwende kritieken.

En als laatste: ALLE bezoekers enorm bedankt voor de komst! Zonder jullie en de auto's zijn we nergens!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
r@n-d
E21 Pro

Post by r@n-d »

Helemaal geweldig deze dag... We hebben er hard aan gewerkt maar het was het zeker waard!!
Zo mooi... heb toch wel enige kippevelmomenten gehad... Bedankt!!!
Gr. Randy

e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
NikkieRoxxx

Post by NikkieRoxxx »

ge-wel-di-ge dag!!!

ik ben nu helemaal uit, ik duik mijn bed in!

Ben benieuwd over de foto's...
bmw328ie21
E21 VIP
E21 VIP

Post by bmw328ie21 »

Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor deze geslaagde dag.Compliment voor de organisatie.Top gedaan
Dus in 1 woord TOPPIE. Een geweldige dag.
Groetjes sven + gezin
Arnold D
E21 VIP
E21 VIP

Post by Arnold D »

Ik wil de harde kern van de organisatie eveneens bedanken voor deze geweldige meeting, alles was heel erg goed verzorgt. Er zijn misschien een paar verbeterpuntjes, maar ik denk dat die niet opgevallen zijn. Top.

Ik heb verschillende mensen van verschillende E-klassen gesproken, die volgend jaar weer van de partij zijn.
Geweldige lokatie waar je leuk iets kon drinken en niet onbelangrijk, we hebben lekker gegeten :D

Leuke toerrit die voor zo'n dag perfect van lengte en duur is. Geweldig rallyschild ook, die al glimmend in de vitrinekast staat.
1 zeurpunt, er zaten wat te weinig haakse bochten in :mrgreen:

Top, Top, Top.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 320/6

Post by Peter V. »

Ook wij zijn weer veilig thuisgekomen. Wat aardige regenbuien gehad maar dat hoort erbij.

iedereen inderdaad bedankt voor de geweldige meeting. Het is mijn verwachting te boven gegaan hoeveel deelnemers we hadden. Heel de dag met een grote smile rondlopen vanwege al het mooie spul wat er staat geparkeerd is heerlijk.

Alle bezoekers en mensen van het team bedankt en dit gaan we zeker vaker doen :D

En nu slapen want morgen is het weer een gewone werkdag :?
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Jos
Newbee

Post by Jos »

Dank aan iedereen die deze dag mogelijk heeft gemaakt. Ik zit nog na te genieten en ben Lelystad "vergeten" :mrgreen:

Groet Jos
E21 323i
E39 530d
Toyota yaris
Wondermike
E21 Master
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)

Post by Wondermike »

Ik kan niet achterblijven....

Wat een geweldig opgezette dag en wat heeft de organisatie hiervoor hun best gedaan! Alles was tot in de puntjes geregeld en zelfs de meest simpele zaken was aan gedacht.

RESPECT!!

De opkomst was geweldig (zeker rekening houdend met de weersvoorspellingen) en er waren veel schitterende auto's.
Ik hoop dat er een paar overzichtsfoto's zijn van de volle paden met sharknoses.

Ook even vermelden de bezoekers uit Engeland, Duitsland, Belgie en onze grote vriend Lars uit Noorwegen. Thanks for coming guys!
So many cars, so little time
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Zonder echt commentaar, maar deze quote van het 02 forum wilde ik toch graag even met jullie delen :mrgreen:
Hallo Karel, dat kan dan wel zijn, maar mag ik even dit aanhalen;

BMW 02 CLUB Nederland
Hèt forum voor liefhebbers van BMW Neue Klasse (1962-1972), BMW 02 (1966-1977) en BMW E21 (1975-1983)

Jammer, maar dit is een grote gemiste kans in mijn ogen.
Maar goed, ze hebben zelf al iets geregeld en het is een groot succes geworden. Ben zaterdag even wezen kijken.

http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=10996

http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=12178

http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=12177

Gr.Arjan
02 en E21 liefhebber

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

Ach ik ben blij met de E6-en en E10's die we mochten verwelkomen, die horen er gewoon bij. En ze slepen ook gewoon even 2e en 3e prijs in de wacht he, en dat is ze ook gegund! Wel méér dan vreemd dat de 02 club zich op deze manier blijft profileren :shock:
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply