Suggesties Sharknose Meeting (2011)
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29807
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Peoples,
Als gezegd, veren graag hier: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=12177
Foto's graag hier: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=12178
Maar naast ruimtegebrek -wat we volgend jaar zeker gaan oplossen- zijn we ook erg benieuwd naar jullie verbeterpunten en suggesties. Plaats ze hieronder en we gaan ermee aan de slag! Alvast bedankt voor de nuttige input!
Als gezegd, veren graag hier: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=12177
Foto's graag hier: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=12178
Maar naast ruimtegebrek -wat we volgend jaar zeker gaan oplossen- zijn we ook erg benieuwd naar jullie verbeterpunten en suggesties. Plaats ze hieronder en we gaan ermee aan de slag! Alvast bedankt voor de nuttige input!
Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 19035
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Dat van het starten van de toerrit, dat kon volgens mij wel beter. Ik doel dan op het starten en de groepen van 30 auto's.
Ik heb jaren geholpen bij de organisatie van de 11 stedentocht per motor op tweede pinksterdag. (ca 4000 motoren en 150 oltimer auto's die de 11 steden in Friesland aan doen op 1 dag) Daar is het gebruikelijk dat alle deelnemers een timeframe krijgen waarbinnen ze starten. Daar wordt dan gewerkt met stempelposten die op enig moment sluiten en een eind tijd, maar dat is niet voor deze rit)
Maar wat je dus kunt doen is mensen die aan de toerrit wille mee doen, bij voorbeeld pas de route geven in het timeframe waarbinnen ze moeten vertrekken. Dus zeg: start toerrit tussen 14.00 en 15.30. daarvoor en daarna geen routebeschrijving uitdelen. Daardoor krijg je dat mensen op eigen gelegenheid of in een groepje wel gaan vertrekken. En meer dan 30 auto's gelijktijdig gebeurt toch niet. Die groep is te groot en valt snel uit elkaar, dus dat lost zich zelf wel op.
Indien de vergunning niet wordt afgegeven als je met tussenpozen werkt, kun je er ook voor kiezen om een groep te laten starten tussen 14.00 en 14.30, de volgende tussen 14.30 en 15.00 en de laatste tussen 15.00 en 15.30. of anders maar het principe kun je uiteraard hanteren per minuut als je dat zou willen.
Door dit systeem zit er minder druk op de organisatie en regelt het zichzelf wel.
(disclaimer: anderen kunnen eea anders hebben ervaren dan ik. It's a free coutry, dus dat mag! Bovenstaande slechts een suggestie
)
Ik heb jaren geholpen bij de organisatie van de 11 stedentocht per motor op tweede pinksterdag. (ca 4000 motoren en 150 oltimer auto's die de 11 steden in Friesland aan doen op 1 dag) Daar is het gebruikelijk dat alle deelnemers een timeframe krijgen waarbinnen ze starten. Daar wordt dan gewerkt met stempelposten die op enig moment sluiten en een eind tijd, maar dat is niet voor deze rit)
Maar wat je dus kunt doen is mensen die aan de toerrit wille mee doen, bij voorbeeld pas de route geven in het timeframe waarbinnen ze moeten vertrekken. Dus zeg: start toerrit tussen 14.00 en 15.30. daarvoor en daarna geen routebeschrijving uitdelen. Daardoor krijg je dat mensen op eigen gelegenheid of in een groepje wel gaan vertrekken. En meer dan 30 auto's gelijktijdig gebeurt toch niet. Die groep is te groot en valt snel uit elkaar, dus dat lost zich zelf wel op.
Indien de vergunning niet wordt afgegeven als je met tussenpozen werkt, kun je er ook voor kiezen om een groep te laten starten tussen 14.00 en 14.30, de volgende tussen 14.30 en 15.00 en de laatste tussen 15.00 en 15.30. of anders maar het principe kun je uiteraard hanteren per minuut als je dat zou willen.
Door dit systeem zit er minder druk op de organisatie en regelt het zichzelf wel.
(disclaimer: anderen kunnen eea anders hebben ervaren dan ik. It's a free coutry, dus dat mag! Bovenstaande slechts een suggestie

- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 12114
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Hoi Buurman,
Het idee was ook inderdaad om in vier groepjes te gaan rijden maar dat werd een iets grotere groep. Bedankt voor de suggestie en hier kunnen we wellicht iets mee voor de volgende keer.
Het idee was ook inderdaad om in vier groepjes te gaan rijden maar dat werd een iets grotere groep. Bedankt voor de suggestie en hier kunnen we wellicht iets mee voor de volgende keer.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Was dit jaar op een TOP Camping trouwens, daar moet onze meerting ook starten en finishen!
- marcel krol
- E21 Fanatic
- Posts: 205
- Joined: Sun May 07, 2006 2:28 pm
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Hoi,
Alleen maar lof voor de organisatie. Super geregeld,
Jamergenoeg konden wij door andere verplichtingen niet aan de tourrit meedoen.
Misschien is het wat om de clubsticker weer eens aktief mee te laten doen ism de .net sticker. Was denk ik nu de enige........
Nogmaals topdag gehad, super bedankt iedereen.
Groeten
Marcel & Laura
Alleen maar lof voor de organisatie. Super geregeld,
Jamergenoeg konden wij door andere verplichtingen niet aan de tourrit meedoen.
Misschien is het wat om de clubsticker weer eens aktief mee te laten doen ism de .net sticker. Was denk ik nu de enige........
Nogmaals topdag gehad, super bedankt iedereen.
Groeten
Marcel & Laura
320I siennabraun 1976
320/6 Saphirblau 1981
316 Fjord 1976 (sold)
732i saharabeige 1984 (under construction + nacht-blau met.)
320/6 Saphirblau 1981
316 Fjord 1976 (sold)
732i saharabeige 1984 (under construction + nacht-blau met.)
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
@Jeroen en mede-organisatoren.
Niet echt en suggestie voor de volgende keer en mss zit het ook al in de pipelijn, maar worden er op sharknosemeeting.com website ook nog foto's geplaatst van het evenement? Ik vind het zelf wel jammer dat er voor fotos zijn, maar erg verspreid.
Niet echt en suggestie voor de volgende keer en mss zit het ook al in de pipelijn, maar worden er op sharknosemeeting.com website ook nog foto's geplaatst van het evenement? Ik vind het zelf wel jammer dat er voor fotos zijn, maar erg verspreid.
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29807
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
De website gaat ook uitgebouwd en verbeterd worden, het is naar deelnemers maar ook naar potentiële sponsors wel zo goed als alles bij elkaar staat, dus zeker foto's van het afgelopen evenement. En de site voor 2011 gaat ook meer info via meer tabbladen bevatten. Maar ja dit is natuurlijk wel even de kortste slag zo en heb je snel veel foto's/video's bij elkaar omdat iedereen die wat tegenkomt 't hier gelijk erop kan zetten.
Regards/groeten, Jeroen
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29807
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Bij de voorbereidingen van SM 2010 is al gesuggereerd naast de meeting op zaterdag ook een zondagprogramma in elkaar te draaien. Hoeft geen toerrit te zijn want die heb je zaterdags al, maar het kan wel leuk zijn om met een aantal zondags nog iets te ondernemen. Wordt die behoefte door meer mensen gevoeld?
Regards/groeten, Jeroen
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
De Zaterdag voorziet in alle behoeftes, alleen is de dag tekort en om daar 2 dagen van te maken
Ik zou niet weten wat je nog meer aan deze meeting toe zou moeten voegen voor het 2 daagse evenement. Om toch in onze behoefte van het 2 daags evenement te voorzien, hebben we de ardennentoer al is de deelname niet heel erg hoog.

e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29807
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Mwoah best een aardig clubje als je met 20 auto's gaat rijden en toch een stukje van huis!
Die suggestie kwam uit buitenlandse hoek, om gewoon iets anders leuks te gaan doen als men toch in de buurt is, bijv Muiderslot, Aviodrome, Dorfinarium, whatever.
Die suggestie kwam uit buitenlandse hoek, om gewoon iets anders leuks te gaan doen als men toch in de buurt is, bijv Muiderslot, Aviodrome, Dorfinarium, whatever.
Regards/groeten, Jeroen
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Ik denk dat het wel kan... alleen zou ik alle aandacht willen richten op de zaterdag...
maar t nadeel is, dat mensen dan of zaterdag of zondag komen... en ook mensen die beide dagen komen...
t zou wel jammer zijn als je 2 "halve" bijeenkomsten krijgt... dus het programma van zondag zou dan beduidend eenvoudiger moeten zijn (ook organisatorisch gezien)... misschien alleen een extra toerrit...
maar t nadeel is, dat mensen dan of zaterdag of zondag komen... en ook mensen die beide dagen komen...
t zou wel jammer zijn als je 2 "halve" bijeenkomsten krijgt... dus het programma van zondag zou dan beduidend eenvoudiger moeten zijn (ook organisatorisch gezien)... misschien alleen een extra toerrit...
Gr. Randy
e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
- gerrit323
- E21 VIP
- Posts: 4592
- Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
- Location: Belgium
- Contact:
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Ik zou de eerst volgende jaren gebruiken om de meeting te bevestigen .. deze format werk prima dus .. even zo houden en niet onmiddellijk aan beginnen veranderen .. dat kan altijd binnen een paar jaar nog
Gerrit

Gerrit
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://pksolutions.be/
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29807
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Het lijkt erop dat dit ook niet een algemene behoefte is dus we parkeren 'm!
Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11867
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Ik denk het ook niet, en het argument van 2x de helft aan autos lijkt me zeer valide!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: Suggesties Sharknose Meeting (2011)
Even een schopje omhoog.
in dit topic wordt door de Engelsen gesproken over plannen om te komen.
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=12226
Mocht er informatie beschikbaar komen over bv de locatie ook graag daar even plaatsen
in dit topic wordt door de Engelsen gesproken over plannen om te komen.
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=12226
Mocht er informatie beschikbaar komen over bv de locatie ook graag daar even plaatsen
So many cars, so little time