Een mooi 2016 gewenst! Plannen?!

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29266
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Een mooi 2016 gewenst! Plannen?!

Post by Jeroen »

loentje wrote:Als we er nu voor kunnen zorgen dat alle 02s die naar de bavariatour gaan op de SM komen. Dan kan de 02 club Nederland daar de tasjes uitdelen (als die er komen...dit is een gerucht) voor de bavariatour en meteen een leuke groepsfoto maken! En ideale testrit voor het 02tje :thumbsup

Ik ga dit met Frank opnemen, kan hij deze jou contacten Jeroen?
Ja hoor, super idee! Hij heeft mijn contactgegevens.


Michel: zát plannen! Dat wordt een mooi jaar!


Regards/groeten, Jeroen
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29266
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Een mooi 2016 gewenst! Plannen?!

Post by Jeroen »

We hadden al een zonovergoten voorjaarsrit, we gaan uiteraard nog een weekend toeren in het buitenland (later vandaag meer hierover in het subforum Evenementen), maar we hopen dat we nog wel één of twee keer de auto's de garage uit mogen rollen voor een mooie rit, daar zijn die dingen voor gemaakt! Initiatieven op dat gebied zijn meer dan welkom... organiseer eens een toertje met lunch en laat jouw omgeving eens zien!

Daarnaast staan we altijd open voor suggesties, we willen zeker niet vastroesten in onze eigen serie van -overigens altijd ernstig gezellige- uitjes. Een algemeen evenement, iets doen samen met een andere partij, ergens aanhaken, gooi het gerust in de groep!
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply