Sharknose Meeting 2017... tips en ideeën gezocht!

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29199
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Sharknose Meeting 2017... tips en ideeën gezocht!

Post by Jeroen »

We zijn alweer druk in de weer met de Sharknose Meeting, zie ook het officiële draadje. We hebben een meer dan geweldige locatie geboekt en willen er alles aan doen om te zorgen dat het een evenement van jewelste wordt. Daarbij hebben we altijd de deur wijd open staan voor tips en suggesties:

leuke activiteiten, exposanten - ergens anders iets gezien of gehoord? Laat het ons weten, wie weet is het ook wel wat voor onze meeting van het jaar! Ook voor de dames of kinderen zijn suggesties altijd welkom, die moeten ook een leuke dag hebben dan kunnen we zelf ook lekker lang tussen de mooie auto's en onder goede vrienden blijven :wink:

bijzondere BMW auto's en motoren - altijd welkom, een mooi straatmodel, rally- of raceversie. Liefst natuurlijk wel uit globaal dezelfde -periode dus sharknose en ouder-. Weet jij iets om je vingers bij af te likken? Tip ons of tip de eigenaar, wij komen graag in contact!

Ook andere suggesties zijn altijd welkom hoor! Alvast bedankt voor het meedenken!

Image


Regards/groeten, Jeroen
User avatar
Remy
Upcoming E21 fanatic
Posts: 174
Joined: Mon May 21, 2012 11:04 pm
My E21(s): 323i 2.7 Schwarz '81
Location: GLD NL

Re: Sharknose Meeting 2017... tips en ideeën gezocht!

Post by Remy »

Tijdens de edities in de Rijnhal heb ik foto's gemaakt bij binnenkomst. Ikzelf vond dat erg geslaagd omdat er beweging in de beelden zit en de eigenaren achter het stuur zitten. Ik doe dat graag weer, wellicht kan hiermee rekening gehouden met het aanrijden. Er kan ook aan sponsoruitingen gedacht worden.

Ik heb ergens op een evenement gezien dat kinderen een auto mochten beschilderen.
E36 Compact 323ti '98 Avus Blau
E36 Compact 316i M '99 Schwarz
E21 320/6 '82 Opal Grun Edition E
E21 320/6A '82 Opal Grun
E21 323i 2.7i '81 Schwarz :-)
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29199
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Sharknose Meeting 2017... tips en ideeën gezocht!

Post by Jeroen »

Zowel jouw fraaie foto's toen als een auto beschilderen door kids zijn leuke ideeën, gaan we mee aan de slag man, bedankt!
Regards/groeten, Jeroen
Passie voor klassiek
Upcoming E21 fanatic
Posts: 73
Joined: Tue Jan 06, 2015 3:17 pm
My E21(s): 320/6 '82
Location: Noord Brabant

Re: Sharknose Meeting 2017... tips en ideeën gezocht!

Post by Passie voor klassiek »

Goedemiddag,

Het is alweer heel wat jaren geleden dat ik in het bestuur van Opel Kadett C Club Nederland zat. Ik deed daar oa de evenementencommissie en ook wij liepen met deze uitdaging rond.

We hebben eens de BMW 02 club uit genodigd als gast club. Deze kwamen met een beperkt aantal auto's en stonden centraal op het terein. Dit bleek een geslaagd initiatief destijds.
Net even wat anders maar uiteindelijk allemaal mensen met een passie voor hun geliefde oldtimers.
De Kadett c club nl is laagdrempelig te benaderen. Mocht je het iets vinden geef dan aan dat je graag een paar mooie exemplaren ziet.
Wil je een stapje verder, benader eens de Fedoc. Daar vind je heel divers en heel mooie oldies!

Voor kinderen was er vaak een speelkussen en een knutselhoek onder begeleiding van iemand die hier voor was opgeleid..

De dames, vonden vaak elkaar of zoals bij ons persoonlijk loopt ze graag zelf een rondje mee tussen al dat moois!

Met vriendelijke groet,

Mark
(deel)restauratie?
Plaatwerk ingelast naar wens.
Voor informatie mag u altijd vrijblijvend contact opnemen!
User avatar
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 18637
Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Location: Ljouwert

Re: Sharknose Meeting 2017... tips en ideeën gezocht!

Post by uwbuurman »

Dank voor je suggesties, nemen we zeker mee!
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2006 BMW 320d touring High Executive
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29199
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Sharknose Meeting 2017... tips en ideeën gezocht!

Post by Jeroen »

:thumbsup
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply