Speciaal aanbod alleen voor VIP leden

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29200
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Speciaal aanbod alleen voor VIP leden

Post by Jeroen »

Zoals je wellicht weet hebben we vorig jaar nog een produktie van de E21 sleutelhangers laten maken. Kostte al wat moeite omdat de eerste twee produkties mislukten, de derde was pas acceptabel. Maar bottom line is dat de mallen dusdanig oud en versleten zijn dat er veel uitval is, exemplaren met deukjes, ruwe oppervlakken, etc. Ik wil dat er echt een goede kwaliteit naar nieuwe VIP leden gaat, maar dat betekend dat we daar nu bijna doorheen zijn, en een kwalitatief goede nieuwe produktie is eigenlijk niet meer te verwachten. Dus heb je er een, koester 'm!

Betekent wel dat ik nu nog een kleine hoeveelheid B-keuze sleutelhangers heb met kleine imperfecties. De sleutelhangers blijven iets unieks voor VIP leden dus zullen niet op de vrije markt komen wat mij betreft, vandaar dat ik het volgende besloten heb:

De B keuze sleutelhangers zijn beschikbaar voor VIP leden, tegen kostprijs. Bij ophalen (of overhandigen op een meeting) betaal je 10 euro. Anders betaal je 13 euro (via bank of PayPal) incl verpakking en verzending.

Onderstaand de slechtste die ik kon vinden, en omdat het een close up is, ziet die er slechter uit dan in werkelijkheid. Gewoon een wat ruwer oppervlak maar verder nog steeds een nette en degelijke sleutelhanger. Alleen eentje waarvan het niet erg is dattie dagelijks gebruikt wordt haha! Stuur mij even een PB als je er eentje wilt (en ja, je móet hiervoor VIP lid zijn).

Image


Regards/groeten, Jeroen
Post Reply