Charlotte, 315 '83
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7012
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- 325ixbaur
- E21 Fanatic
- Posts: 493
- Joined: Mon Aug 13, 2007 10:39 pm
- My E21(s): None, only E30 Baur
- Location: Maasbracht, Netherlands
Daar gaan we dan
Bumper eraf, wel zo makkelijk
Bumper recht geklopt, toch zeer redelijk resultaat, al zeg ik hetzelf.
He, was dat?
Door 't kloppen is de plaat roest losgekomen.
Beetje zinkspray doet het altijd goed.
Ook de binnenkant van de bumper krijgt een laagje.
Dat wordt beetje dichtsmeren en van boven wat grijs-metallic erop ofzo...
Dat ziet er al een stuk beter uit.
Gr Jeroen
Bumper eraf, wel zo makkelijk
Bumper recht geklopt, toch zeer redelijk resultaat, al zeg ik hetzelf.
He, was dat?
Door 't kloppen is de plaat roest losgekomen.
Beetje zinkspray doet het altijd goed.
Ook de binnenkant van de bumper krijgt een laagje.
Dat wordt beetje dichtsmeren en van boven wat grijs-metallic erop ofzo...
Dat ziet er al een stuk beter uit.
Gr Jeroen
Hee Jeroen, dat ziet er toch al weer wat beter uit. Alleen heeft volgens mij je spuitbusje een beetje gespetterd
"ff" stralen die bumpers?
Was trouwens leuk om gisteravond achter elkaar terug te rijden Geeft toch wel een "Freude Am Fahren" gevoel :p Alleen had de mijne het een beetje koud, daarom bleef ik in het begin achter :S
"ff" stralen die bumpers?
Was trouwens leuk om gisteravond achter elkaar terug te rijden Geeft toch wel een "Freude Am Fahren" gevoel :p Alleen had de mijne het een beetje koud, daarom bleef ik in het begin achter :S
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
- 325ixbaur
- E21 Fanatic
- Posts: 493
- Joined: Mon Aug 13, 2007 10:39 pm
- My E21(s): None, only E30 Baur
- Location: Maasbracht, Netherlands
Stralen heeft weinig nut bij iets wat er niet is
Hier nog een fotootje met Erik
Voor diegene die het niet weten: in de weekenden werk ik bij een instelling voor geestelijk gehandicapten. En Erik helpt mij altijd bij het transport En hij is helemaal gek van BMW en mijn Baur in het bijzonder. Dus toen we 's middags naar een meeting gingen mocht hij de auto poetsen
Gr Jeroen
Hier nog een fotootje met Erik
Voor diegene die het niet weten: in de weekenden werk ik bij een instelling voor geestelijk gehandicapten. En Erik helpt mij altijd bij het transport En hij is helemaal gek van BMW en mijn Baur in het bijzonder. Dus toen we 's middags naar een meeting gingen mocht hij de auto poetsen
Gr Jeroen
-
- Upcoming E21 fanatic
- Posts: 100
- Joined: Fri Feb 20, 2009 8:44 am
Goed bezig! Jammer van het deukje, maar dit ziet er beter uit en voorkomt roest.
Ik ben in 2,5 jaar E21 rijden ook 2 keer de bocht uitgevlogen. Eerste keer leverde me een heel klein deukje in het rubber van de voorbumper op, doordat ik een reclamebord rondom een lantaarnpaal nog net aantikte. Serieus, waarom slip je altijd richting een paal? Uitdebochtvlieggebakjesmagneten zijn het! Tweede keer een licht plastic reflectorpaaltje uit de grond gerukt met de zijkant toen de kont door de berm schraapte Leverde wat lakschade op, meer niet.
Allebei de keren regende het flink. Ze kunnen hard uitbreken!
Ik ben in 2,5 jaar E21 rijden ook 2 keer de bocht uitgevlogen. Eerste keer leverde me een heel klein deukje in het rubber van de voorbumper op, doordat ik een reclamebord rondom een lantaarnpaal nog net aantikte. Serieus, waarom slip je altijd richting een paal? Uitdebochtvlieggebakjesmagneten zijn het! Tweede keer een licht plastic reflectorpaaltje uit de grond gerukt met de zijkant toen de kont door de berm schraapte Leverde wat lakschade op, meer niet.
Allebei de keren regende het flink. Ze kunnen hard uitbreken!
1979 320i Antrazitgrau US spec
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29247
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Les 1 op het circuit, met drift- en rallytraining: kijk waar je heen wilt! Daar stuur en rij je namelijk zowat automatisch naartoe. Vandaar dat mensen op een leeg grasveld ook altijd die ene verdwaalde boom vinden: blijven focussen op die boom, als ik die maar niet raak...
En vervolgens ver genoeg vooruit kijken...
En vervolgens ver genoeg vooruit kijken...
Regards/groeten, Jeroen
Ja daar heb ik van gehoord, en ik bleef ook naar die lantaarnpaal kijken Ik wist ook niet wat te doen, en trapte ook op de rem toen ik merkte dat de kont te hard uitbrak Ik gleed 90 graden gedraaid door de bocht, met de neus naar de binnenbocht. Op het eind gleed die meer naar voren richting die paal. Ik had gehoopt stil te komen te staan voor die paal, maar hij raakte hem nog net.
Ik wil ooit nog wel een driftdag of circuitdag bijwonen. Dan moet er wel wat gebeuren aan m'n E21, en ik moet tijd hebben. Misschien komende zomer...
Ik wil ooit nog wel een driftdag of circuitdag bijwonen. Dan moet er wel wat gebeuren aan m'n E21, en ik moet tijd hebben. Misschien komende zomer...
1979 320i Antrazitgrau US spec