laatste tijd niet veel meer gepost maar wel bezig geweest!
Zo heb ik hem nu binnenstaan op een Soort van brug die mijn vader ooit gemaakt heeft met dommekrachten van de Duitse spoorwegen.
Hierbij een fototje,
Eerst heb ik de binnenste wielkastrand van rechtsachter gerepareerd, en onderste gedeelte van de bolling en hoek er opnieuw in geplaatst.
daar is deze foto van,
Toen ben ik alle overige troep van de oude dorpel gaan wegslijpen en schoonmaken voor de nieuwe dorpel, eerst de binnenste dorpel gerepareerd maar daar heb ik helaas geen foto van besef ik me nu...
Toen heb ik dus alles schoon gemaakt en heb ik de dorpel vast een keer test gehangen.
Toen de dorpel dus maar vast gelast, alleen de foto is wat minder:( belichting was niet optimaal en mijn camera heb ik ook enige tijd niet tot mijn beschikking, zal zorgen dat de volgende reeks foto's wel weer zuiver zijn:thumbsup
Daarna verder gegaan met het rotte gedeelte van de wielkast, ik had een complete buitenste vervangings wielkast gekocht maar de rest is eigenlijk nog in prima staat dus dat gaan we behandelen en kunnen we weer door!
Daarna direct de puntlassen bijgewerkt en maar wat zinkspray erop gespoten, is alleen maar beter!
Nou gaan we verder aan de binneste wielkast voor, ik had daar de bitaq op verschillende plekken eraf gehaald en op sommige plekken was die dus gewoon hard en op andere dus niet...
Daarom heb ik maar ruim het rotte plaatwerk weg gehaald dan ben je in ieder geval zeker dat het niet zo snel meer terug komt!
Hier dus het wegslepen gedeelte...
Ondertussen was ik er dus achter gekomen dat de zijwand gedeeltelijk ook niet zoveel soeps meer is dus die er maar uit geslepen en er opnieuw ingezet, en al zeg ik het zelf, vind het erg netjes gedaan.
Dus dat is ook weer achter de rug!, heb nog wel een heel beetje te gaan maar het begint toch weer iets van een auto te worden!
Volgende wat dus op de planning staat is het krikpunt repareren wat jullie hier wel kunnen zien:
Dit was het weer voor zover, als ik weer verder ben zullen jullie best weer wat foto's tegemoet komen te zien!
Groetjes!