E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
Re: E21 HJ-27-BF BAUR MIJN NWE AUTO
Ik had foto s geplaats,maar die sukkel Jeroen heeft ze allemaal verwijderd!
- Thegs
- E21 VIP
- Posts: 2397
- Joined: Tue Feb 13, 2007 7:05 pm
- My E21(s): '78 320/6 4-sp
'80 323i 5-sp - Location: Wezep (Gld, The Netherlands)
- Contact:
Re: E21 HJ-27-BF BAUR MIJN NWE AUTO
Vooral lekker zo door gaan!
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2008 BMW E91 320dA in Monacoblau
2009 BMW E60 523iA in Sapphireschwarz
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2008 BMW E91 320dA in Monacoblau
2009 BMW E60 523iA in Sapphireschwarz
-
- E21 VIP
- Posts: 971
- Joined: Tue Nov 29, 2011 8:54 pm
- Location: Steenwijkerwold, the Netherlands
Re: E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
Jij komt er wel
Groeten Jan
Groeten Jan
Groeten Jan Groen
- BMW e21 320/6 Alpinweiß
- BMW e21 318i Alpinweiß
- BMW e21 318i Baur Opalgrün
- BMW e21 323i Phönix (under construction)
- BMW e30 325i Cirrusblau
- BMW e21 320/6 Alpinweiß
- BMW e21 318i Alpinweiß
- BMW e21 318i Baur Opalgrün
- BMW e21 323i Phönix (under construction)
- BMW e30 325i Cirrusblau
- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 11986
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
Denk nu eens even na over wat en hoe je je posten opbouwt.
Je heb je project apart gepresenteerd en hiermee aardig wat negatieve opmerkingen gekregen. Toch is het je inderdaad wel gelukt en dat is gewoon een goede zet.
Je heb je project apart gepresenteerd en hiermee aardig wat negatieve opmerkingen gekregen. Toch is het je inderdaad wel gelukt en dat is gewoon een goede zet.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
Re: E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
kan je ook een paar fotos er op zetten?
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7012
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=26&t=17538 en dan onderaan.
So many cars, so little time
Re: E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
dankje PeterPeter V. wrote:Denk nu eens even na over wat en hoe je je posten opbouwt.
Je heb je project apart gepresenteerd en hiermee aardig wat negatieve opmerkingen gekregen. Toch is het je inderdaad wel gelukt en dat is gewoon een goede zet.
Nu nog 4 ventileerd remschijven monteren project 3
Re: E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
Heb je het achterste subframe erdan ook bij?
Makkelijkste manier is om die van een 323i te wisselen met wat je had.
Vergeet je niet je dubbele uitlaat?
Makkelijkste manier is om die van een 323i te wisselen met wat je had.
Vergeet je niet je dubbele uitlaat?
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 18637
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
maar dan heb je achter niet geventileerd. Wel mooi dat je de motor en dash ombouw gereed hebt!
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29199
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
Achter geventileerd is ook nergens voor nodig. Als je dat wilt gaan doen dan moet je richting E30 325iX Touring achterschijven en klauwen. Die zijn miss nog wel te vinden, maar dan kom je nooit meer uit met een beetje normale velgen. Aangezien je daar ook niet de evt extra vertraging nodig hebt... lekker E21 323i setup voor de achterkant nemen.
Regards/groeten, Jeroen
Re: E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
Haaha ben er bezig mee ,ik zoek een midden demper met gesplits dubbele uitlaat,323i uitlaat is de beste optie.ac/dennis wrote:Heb je het achterste subframe erdan ook bij?
Makkelijkste manier is om die van een 323i te wisselen met wat je had.
Vergeet je niet je dubbele uitlaat?
Re: E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
Dankje voor je reactie,ik ga een achteras monteren van 323i en voorste remmechanischme inc veerpoten,ookal doen mijn remmen het nu ook perfect.Jeroen wrote:Achter geventileerd is ook nergens voor nodig. Als je dat wilt gaan doen dan moet je richting E30 325iX Touring achterschijven en klauwen. Die zijn miss nog wel te vinden, maar dan kom je nooit meer uit met een beetje normale velgen. Aangezien je daar ook niet de evt extra vertraging nodig hebt... lekker E21 323i setup voor de achterkant nemen.
Maar remschijven vindt ik ook mooier uitzien.
Graag zou ik willen weten zijn er nog andere aanpassingen die vericht moeten worden. [REMSCHIJVEN]
Mvg Sander Amar
Re: E21 HJ-27-BF Baur mijn nwe auto
Hoi uwbuurman ,dankjewel.uwbuurman wrote:maar dan heb je achter niet geventileerd. Wel mooi dat je de motor en dash ombouw gereed hebt!
Mijn volgende plannen zijn remmen en uitlaat aan te pakken inc veerpoten en toebehoren.
Daarna volgt de interieur stoelen enz
Mvg Sander Amar