Hallo Jeroen,
ja ik heb al contact met Hardeman motorsport parts gehad voor de schroefset en eventueel andere diff. Ik ga mij de komende tijd iets meer inlezen welke diff het meest geschikt is voor de motor en auto. Ook zal de overbrenging anders moeten zijn dan die standaard in een e30 diff zit. miss laat ik bij Hardeman wel een op maat maken voor de e21.
En iedereen die mee wil denken en tips heeft, alle informatie is welkom!
Heb nu eindelijk het m3 blok op kunnen halen! Er zat een dkg 7 bak automaat achter maar dat wil ik niet… dus kon gelukkig alleen het blok kopen met 76xxx KM.

Nu dus eerst het ouwe rover blok er uit:

Ook heb ik inmiddels een handbak gevonden van een m3 e92 en die ligt nu ook klaar in de schuur.
Maar zal nu eerst verder moeten gaan met kaal maken van de carrosserie, hij is bijna kaal…. alleen de assen, tank, en wat klein spul…
Dan ga ik hem klaar maken om hem te laten glasparel zandstralen, en hij word dan gelijk in de primer gezet, helaas is het bedrijf nu 3 weken dicht ivm vakantie en kan ik pas over vier weken terecht.
Als de auto daar van terug komt, zullen de slechte delen vervangen worden. Dan gaan we beginnen met het blok op de assen te krijgen, dus motorsteunen maken en de tunnel aanpassen.
Tegen die tijd zal ik vast wel weer met nieuwe foto's komen!