haha, ja het is wel moeilijk maar je moet gewoon een goede rijinstricteur hebben en die had ik die staat in de tot 15 van Nederland.... hij doet dit al 41 jaar als ik mij niet vergis.
Hij ''schreeuwde'' naar mij niet echt schreeuwen maar jullie snappen het wel dit is alle maal part of the show,
hij zij bijna letterlijk: je kunt er niks van! je haalt het nooit waarom let je niet op ik heb je dit al 1000x gezegd!!!
en ik heb denk ik 30 lessen gehad mis 2 meer wit ik niet precies heb het nooit heel goed bij gehouden....
Theorie had ik in een keer: van de 25 vragen had ik er 5 fout en je moet er 12 goed hebben ofzo,
en van de 40 vragen had ik er 2 fout en daar mag je er 5 hebben dacht ik.
met de tussentijdse toets ging het niet heel soepel maar de bijzondere verrichtingen ging het redelijk en die haalde ik.
en met het examen ging het goed. ik was alleen voorzichtig en dat heb ik ondertussen er al uit hahaha.
maar ik hoorde dat inderdaad dat ze in Friesland zo examen doen

,
@Jeroen
toen het vorige week regende was het goed nat op de weg en aangezien ik in een dorp woon en er veel plaats is heb ik eens geprobeerd waar z'n 320/6 in staat toe is en ik heb 3 keer een drift gedaan en 3 keer gelukkig kunnen opvangen. Ik moet zeggen dat het gevaarlijk is en ik zal dit niet gauw meer doen. Ze gingen alle 3 keer goed en ik moet zeggen als het mij ooit onverwacht gebeurt weet je wat je moet doen en je leert je auto kennen. Maar het blijft gevaarlijk en zal dit ook nooit doen als er mensen op de weg zijn ik kijk eerst vooruit op de situatie.
maar zoals ik al zij in een ander topic, je blijft verantwoordelijk voor andere weggebruikers.

.
Gr,
Seth Hendriks