Zijn er mensen die dit ding nog thuis hebben liggen, en deze aan kunnen bieden voor minder als de nieuwprijs?
En is het een idee als ik, voor de time being ofcourse, de twee vacuümslangen doorverbind zonder schakelaar er tussen? Heb helaas geen foto's voor handen, mochten deze nodig zijn dan roept u maar
Hebben een hoop m10 motoren rondzwerven, enkel zijn dit allen -02 motoren, welke deze sensor dus niet hebben. Ik hoop dat iemand een motor heeft rondzwerven welke niet meer gebruikt (gaat) word(en) en waarvan ik deze sensor zou kunnen overnemen o.i.d.
Ik zal eens aan een vriend vragen die een kleine oude stock bmw onderdelen heeft.
En ik zal eens bij Garage Brouwers langsgaan of die een sloop e21 m10 motor hebben liggen.
Weet wel niet of ik daar vandaag geraak.
grt Remy
BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
Heel graag, ben erg benieuwd. Kan ik in de tussentijd de twee vacuumslangen aan elkaar verbinden (helaas nog geen foto's, ben gisteren een e46 weeste bezichtigen).
Als het goed is zit dat ding tussen de carburateur en de verdeler geplaatst.
Het zorgt ervoor dat als de motor warm is er meer verlating in je ontsteking optreed bij stationair draaien.
Niet echt belangrijk dus. Je kunt deslangetjes afsluiten met bijvoorbeeld fietskogeltjes.
Het gevolg is alleen een hoger stationair toerental en dus ook iets meer emissie bij stationair.
Heeft 1 van jullie deze sensor ' over ' ? Voor een normaal bedrag wil ik deze wel overnemen. Laat het me even weten, misschien kunnen we op de sn-meeting dealen