hier zie je op het tandwiel wat gebruikelijke beschadigingen, maar deze zou volgens mij na opfrissen nog prima moeten functioneren

de bandenmaart is origineel, 13 inch. dat is niet veranderd.uwbuurman wrote:ja, precies, als hij het probleem pas sinds enige tijd ontdekt heeft, kan het eerder wel hebben bestaan. Zou je bijna wel denken dat het de diff of een bandenmaat moet zijn. Ik zou eerst ff de bandenmaat checken. Das makkelijker dan je diff.
Ik heb net even voor je gekeken, maar bij mij lag er 175/70/13 op. Onthoud dat de wanghoogte relatief is aan de breedte, dus een 70 op een 185 is wel degelijk hoger dan een 70 op een 175. Je omtrek is dus iets groter dan de mijne.b.r wrote:De bandenmaar is 185-70-13 dus 70 hoog, lijkt me standaard of niet ?
Is dat niet alleen op de 5.5J velgen? Ik dacht dat de 5J's 175's hadden?Jeroen wrote:185/70-13 is standaard. .
Oeps, hij heeft 5.5's, zie het nu. Conclusie blijft dat het dus niet uitmaakt. 2,5% is niet merkbaar.bartgouda wrote:Is dat niet alleen op de 5.5J velgen? Ik dacht dat de 5J's 175's hadden?Jeroen wrote:185/70-13 is standaard. .