Al het e.e.a. aan informatie aan het verzamelen over de mogelijkheden en ben tot nu toe wijzer geworden dat de prijs vanaf ! een € 200,- voor een standaard stuur van toepassing is.
Dacht ergens vorig jaar gezien te hebben dat de bedragen tussen de €100 en € 150,- uitkwamen, maar of het nu ineens duurder is geworden weet ik niet maar voor dit bedrag gaat het niet meer lukken.
Het 3 spaak stuur zoals ik zelf heb komt uit op € 225,- inclusief btw met de mogelijkheid om het leer te combineren met BIJV. geperforeerde zijstukken en een stiksel kleur naar keuze.
Heb navraag gedaan wat de mogelijkheden zijn als er meerdere sturen tegelijk worden aangeboden ( korting!!!)
Als het dezelfde sturen zijn is er over te praten, precieze bedragen kon hij niet geven maar moet denken in de richting van € 25,- korting per stuur bij minimaal 4 sturen tegelijk.
in het buitenland liggen de prijzen wel lager, zo heb ik een adres gevonden wat wellicht een goed alternatief kan zijn.
http://www.leder-lenkrad.de/seiten/lede ... ilder.html
Met een bedrag van € 156,- ( volgens iemand op een ander forum) inclusief verzenden is het een aardig verschil.
Zelf heb ik de voorkeur om het ergens in Nederland te laten uitvoeren i.v.m. een goede communicatie en afspraken.
Iemand ervaring met het bekleden van zijn stuur. Graag zoveel mogelijk informatie hierover