Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Directe links: Kalender en verslagen 2024 ; Verslagen eerdere evenementen
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29248
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by Jeroen »

Volgend jaar wordt 't inderdaad leuk groter als het aan mij ligt!

Qua buitenlandse meetings...

Noorwegen wordt al systematisch bestookt. Hadden 28 aug zelf een toerrit en daar waren maar liefst 9 auto's :lol:
Ardennen op 18 sept begint ook een aardige meeting te worden
Duitse meetings tsja daar kijken voor 3er-club bijv, weet niet of die dit jaar nog wat doen, de 'markt' lijkt me daar fors groter iig


Regards/groeten, Jeroen
Zavit
E21 Fanatic
Posts: 270
Joined: Sat Mar 12, 2005 12:37 am
Location: Amsterdam

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by Zavit »

Ondanks het "druk zijn met andere dingen" tijdens de meeting vond ik het geweldig.

Ik heb dus niet overal mijn neus in kunnen steken zoals ik wou, maar dat komt een volgende keer wel.
Ik wilde nl. nog op zoek naar wat attributen, maar dat ben ik gewoon glad "vergeten".
Ik had ook een lampje besteld en was ook nog op zoek naar een boekje voor de 318i.

Tsja de 318i, ook nog. Ik maak mezelf alleen maar drukker, maar ik hoop en doe mijn best, om mijn bijdrage aan de sharkmeeting zsm af te krijgen.

Volgende jaar wil ik er weer bij zijn !
User avatar
Ed
Upcoming E21 fanatic
Posts: 129
Joined: Sat Mar 28, 2009 10:14 am
Location: Grunn

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by Ed »

Shoot... Jou koets had ik ook nog willen bewonderen ....

Nou ja.. volgend jaar dan maar weer :mrgreen:
[url=http://www.sharknosemeeting.com/][img]http://www.sharknosemeeting.com/banner2.jpg[/img][/url]

E30/316/86
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/270640.html][img]http://images.spritmonitor.de/270640_5.png[/img][/url]
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29248
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by Jeroen »

Vriendinnetje spotte begin van de avond in Den Haag de 18-HL-NS, een groene E21 323i. Was die d'r ook bij? Heb helaas weinig tijd gehad om in me op te nemen wat er allemaal voorbij is gekomen :oops:
Regards/groeten, Jeroen
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29248
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by Jeroen »

Nog meer veren!
BMW Coupé Club Nederland wrote:
Hoi Jeroen,
Mijn complimenten voor de geslaagde meeting!
Ondanks onze kleine afvaardiging hebben we het allemaal naar ons zin gehad.
Dit verdient zeker een vervolg in 2011.
Wij zijn zeker geinteresseerd in wat voor bijdrage dan ook. Hou ons maar op de hoogte!
Dat lijkt me best een leuke basis voor 2011!
Regards/groeten, Jeroen
loentje
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 2966
Joined: Mon Jun 02, 2008 10:52 pm

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by loentje »

Jongens, ook al zit ik in het bestuur van de BMW 02 club! Wat ik overigens jammer vindt dat dit zo wordt aangehaald. Uit het verleden bleek dat vanuit dit forum er ook begrip was voor het standpunt wat de 02 als club heeft genomen (ook overigens onder onze eigen leden, is zelfs op de ledenvergadering besproken). Je moet het van de positieve kant zien, anders was er dit mooie evenement ook niet geweest!! En een beetje rivaliteit mag!

En over dit evenement moet ik nog iets zeggen:

Ik vond het echt een supermeeting :D

Volgend jaar, wat grotere locatie, wat meer snackkar en koffie en het komt helemaal goed!

Groeten loentje
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29248
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by Jeroen »

Leon,

Volgens mij valt het qua negativiteit wel mee, is de keuze begrijpelijk en hebben we een meer dan fraaie oplossing gevonden, maar is het wel vreemd dat de 02 club zich nog immer profileert als club voor NK, 02 én E21. Die beslissing ligt toch al meer dan 6 maanden achter ons.

Vind het hier ook verder geen discussiepunt (case closed) en ieder moet lekker z'n ding doen. Hoewel de opkomst (aantallen) qua 02's natuurlijk wel tegenviel :wink:
Regards/groeten, Jeroen
r@n-d
E21 Pro
Posts: 601
Joined: Fri Mar 06, 2009 10:15 pm
Location: Zeeland (N.Br)

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by r@n-d »

Ik zeg prima zo... Ik vond lelystad vorig jaar ook heel leuk... We hebben zelf nu een dag weten te creeren die een zeer goede vervanger is... Ik snap best dat de 02-club deze beslissing genomen heeft... Lees trouwens maar bij de coupe-club... zij geven ook onderdak aan andere (niet coupe's) tot het moment dat ze een grote omvang hebben en op zichzelf kunnen staan... Ik denk dat wij dat niveau wel bereikt hadden vorig jaar... En denk dat we daar met zijn allen ook trots op mogen zijn...

@Leon, wij hebben het hier als organisatie uitgebreid over gehad (achter gesloten deuren) en vanuit dat punt zijn we verder gaan kijken... resultaat sharknosemeeting... het feit dat het nogmaals aangekaart wordt is natuurlijk niet geheel onterrecht... ik zou het ook jammer vinden als er scheve gezichten zijn, want eerlijk is eerlijk... een 02 is ook gewoon een prachtauto, het zou jammer zijn als deze niet meer bij ons op de meeting zouden komen... Dus wat Jeroen zegt: CASE CLOSED!!
Last edited by r@n-d on Wed Sep 01, 2010 12:18 am, edited 1 time in total.
Gr. Randy

e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29248
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by Jeroen »

Klopt, en met die insteek hebben we ook een aantal jaren leuk mee mogen doen!
Regards/groeten, Jeroen
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29248
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by Jeroen »

Regards/groeten, Jeroen
loentje
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 2966
Joined: Mon Jun 02, 2008 10:52 pm

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by loentje »

Ok, zorg ik volgend jaar voor meer 02's :D :D

Groeten loentje
User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11766
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by 323baur »

Ik denk dat het een heel gezonde discussie is, maar alle standpunten zijn nu wel duidelijk.
Onze bedoelingen met de SM zijn echter anders dan de meeting van de 02club. En dat is op zich prima. De enige dissonant in deze is de ogenschijnlijke interesse van de 02club in de e21 die er niet blijkt te zijn.

Laten we ons vooral richten op wat er nu staat: een prachtige eerste editie van de SM (leuke afkorting trouwens).
Dit moeten we uitbouwen. Hoe meer deelnemers hoe beter.
Hoe meer 02tjes en NK's; hoe beter. Iedereen is welkom.
Ik stel vast dat er binnen de 02 club ook genoeg mensen zijn die dit soort algemenere meetings ook waarderen.

Kortom: volgende editie wordt nog groter en nog beter!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
User avatar
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11992
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
My E21(s): '82 320/6
Location: Breda, Nederland

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by Peter V. »

Weinig aan toe te voegen. :wink:
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
NikkieRoxxx

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08

Post by NikkieRoxxx »

Jeroen wrote:Kèk nah!
da's wa!
Post Reply