Hardeman Motorsport - motorsport parts and diff specialist

Het grote H&R en Bilstein topic (schokdempers en veren)

Re: Het grote H&R en Bilstein topic (schokdempers en veren)

Postby Jeroen » Tue Jul 10, 2018 2:33 pm

Vreemd, dat kan eigenlijk niet. Maar, ik heb weleens een kapotte Billie gehad, die kon nog maar een klein stukje inschuiven en daarna een klap, misschien heb jij hetzelfde probleem.
Regards/groeten, Jeroen

We want your contributions in our E21 Facebook Group! Join, like, post & share!
User avatar
Jeroen
Site Admin
 
Posts: 31504
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
Location: The Netherlands
My E21(s): '81 323i Baur

Re: Het grote H&R en Bilstein topic (schokdempers en veren)

Postby Wilmo » Tue Jul 10, 2018 2:47 pm

De veer vangt toch in eerste instantie de impact van de klap op?
Wilmo
E21 Pro
 
Posts: 918
Joined: Thu Jun 30, 2011 8:35 pm

Re: Het grote H&R en Bilstein topic (schokdempers en veren)

Postby uwbuurman » Tue Jul 10, 2018 4:00 pm

nee, je demper doet dat, vangt de klap op. Daarom is je auto een deinende boot als je dempers lek zijn. Je veren klappen pas als ze helemaal inveren. Dat kan bijna niet...
It's the man next door!

1978 BMW 323i Restauratie mucho grande
1980 BMW 528i
1987 BMW 325iA cabriolet
2006 BMW 320d touring High Executive
2015 BMW 320dA High Executive Sportline
User avatar
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
 
Posts: 15053
Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
Location: Ljouwert
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris

Previous

Return to De belangrijkste technische topics

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron