BMW-POWER wrote:en wat als dat al gebeurd is?Thijsse wrote:dit dus NOOIT doen bij bilsteins, staat levengroot op de site en in de handleiding, dat ze er krukdroog inmoeten!!!!pattam2009 wrote:Vergeet niet om in de voorpoten wat motorolie te doen, het overtollige komt er vanzelf uit als je de dempers erin doet.
dit voorkomt het vastzitten en doorroesten van de voorpoten
hooguit beetje vet aan de wartel bovenop doen
bilstein dempers zitten op de kop, dus de chromen buis die je ziet is eigenlijk de buitenbuis van de demper.
onderin hete gele stuk zit een klein afwateringsgaatje, als je je veerpoot vol olie gooit loopt dat je demper in, en heb je dus minder veerweg omdattie uiteindelijk op die laag olie staat te klapperen. dus ff alles openhalen, dempers een nachtje laten uitdruipen en poten goed schoonmaken vanbinnen
beste is zelfs om een klein gaatje in de poot te boren voor afwatering