Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort zo 11 augustus 2013

Directe links: Kalender en verslagen 2024 ; Verslagen eerdere evenementen
Post Reply
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29271
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort zo 11 augustus 2013

Post by Jeroen »

Zondag 11 augustus is het weer zover en zal er weer een bonte verzameling van oldtimers aantreden bij de poorten van het Circuit Park Zandvoort. Ook zijn er weer vrij rijden sessies op het circuit. Nieuw is dat er dit jaar ook een toertocht zal worden georganiseerd (dat gebeurde in voorgaande jaren ook al, maar was uitsluitend voor genodigden). Zie ook http://www.nationaaloldtimerfestival.nl/

Helaas valt het Nationaal Oldtimer Festival dit jaar samen met de OGP, dus ik ben zelf op de Ring. Maar als er een beetje animo is voor het NOF, misschien dat iemand er een projectje van wil maken en evt regelwerk op zich wil nemen? Via de organisatie even wat plaatsen reserveren en hier een beetje de aanmeldingen bij houden, en eventueel een gezamenlijke circuitsessie boeken, veel werk zal het niet zijn.

Voor een verslag en impressie van afgelopen jaar: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.p ... 5&start=86


Regards/groeten, Jeroen
User avatar
Thegs
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 2402
Joined: Tue Feb 13, 2007 7:05 pm
My E21(s): '78 320/6 4-sp
'80 323i 5-sp
Location: Wezep (Gld, The Netherlands)
Contact:

Re: Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort zo 11 augustus 201

Post by Thegs »

Ben helaas ook verplicht naar de OGP te gaan, dus ben ik er niet met het NOF :driving
Regards, Gerwin

1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2008 BMW E91 320dA in Monacoblau
2009 BMW E60 523iA in Sapphireschwarz
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29271
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort zo 11 augustus 201

Post by Jeroen »

Beste Clubcontactpersoon,

Op zondag 11 augustus vindt alweer de 7e editie plaats van het Nationaal Oldtimer Festival. Dan komen duizenden liefhebbers van klassiekers en oldtimers naar het Circuitpark Zandvoort om te kijken naar al het spektakel op het circuit en al het moois op de paddocks. Je kunt weer een mooi baanprogramma verwachten en een bijzondere Concours d'Elegance. Ook dit jaar is er een raceprogramma met twee raceklassen (Youngtimer Trophy en de Dantum GTTC), zodat er ruim voldoende baantijd over is voor alle merkenclubs en de vrij rijden liefhebbers!
Wij hebben van uw club nog geen inschrijving mogen ontvangen. Indien uw club geinteresseerd is, ontvangen we graag voor 15 juli een aanmelding, zodat we jullie club kunnen indelen op de plattegrond.

Als club kun je natuurlijk weer meedoen en met je clubleden het event bezoeken. Hieronder alles clubmogelijkheden en kortingen op een rij gezet.

Houd al het nieuws in de gaten op www.nationaaloldtimerfestival.nl of volg onze Facebook pagina. Je blijft dan ook automatisch op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Het aanmelden voor het vrij rijden is inmiddels ook geopend!

Club op de showpaddock
Elke club krijgt een eigen ruimte op de paddock voor een clubpresentatie (met een stand, infokraam, infodisplays etc.) of een gezamenlijke parkeerplaats, samen met de auto’s van de clubleden bij elkaar. Deze clubstands/-plaatsen krijgen allemaal een gereserveerde plaats op de paddock.

Voordelen voor jullie clubleden
Afhankelijk van het evenement waar de club zich wil presenteren, hebben de clubleden speciale voordelen. Zo is altijd het autoticket (voor een showplaats op de paddock, de clubautoticket) gratis en heeft de bestuurder gratis entree. Deze tarieven gelden alleen als jullie clubleden met de auto bij de clubstand parkeren en men een Clubautoticket achter de voorruit heeft. Parkeert men de auto op de bezoekersparking (dus niet bij de clubstand op de paddock), dan geldt deze korting niet. Hoe vraag je deze tickets aan?
Clubautoticket; wij sturen deze in pdf-formaat per mail naar de clubcontactpersoon, die deze pdf kan doormailen naar de leden die het evenementen willen bezoeken. Zij dienen deze Clubautoticket uit te printen en achter de voorruit leggen.

Clubkortingen
Autoticket, gratis
Entree, €0,- voor de bestuurder en €18,- voor de passagiers (of in voorverkoop €15,-).

Marktkraam
De mogelijkheid om een kraam te bestellen bestaat nog steeds, en kost €30,-. Deze kun je aanvragen via club@402automotive.com

Stroom
Stroomafname blijft gratis.

Aanmelden
Clubs kunnen zich aanmelden voor een email sturen naar club@402automotive.com met opgave van Clubnaam, contactpersoon, mailadres, aantal te verwachten leden. Aanmelden graag zo snel mogelijk, de exacte aantallen liefst 2 weken voor het evenement. We hebben dan nog de tijd om de clubs in te delen.

Met vriendelijke groeten,
402 Automotive
Regards/groeten, Jeroen
User avatar
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11994
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
My E21(s): '82 320/6
Location: Breda, Nederland

Re: Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort zo 11 augustus 201

Post by Peter V. »

Ik ben vrij en heb wel interesse om te gaan. Nu kan ik niet de kar trekken om e.e.a. te regelen omdat ik straks vertrek met vakantie en niet voor 15 juli terug ben.
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
User avatar
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11994
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
My E21(s): '82 320/6
Location: Breda, Nederland

Re: Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort zo 11 augustus 201

Post by Peter V. »

Ik zie hier geen reacties, gaan er wel mensen naartoe?
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11768
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Re: Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort zo 11 augustus 201

Post by 323baur »

Nope...ben dan nog op vakantie.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
User avatar
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11994
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
My E21(s): '82 320/6
Location: Breda, Nederland

Re: Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort zo 11 augustus 201

Post by Peter V. »

323baur wrote:Nope...ben dan nog op vakantie.
Mazzelaar.
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
Groentje_me
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 973
Joined: Tue Nov 29, 2011 8:54 pm
Location: Steenwijkerwold, the Netherlands

Re: Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort zo 11 augustus 201

Post by Groentje_me »

Hey Peter,

Als ik in Nederland ben, dan wil ik eigenlijk wel gaan. Mijn probleem is echter dat ik niets met zekerheid man zeggen omdat ik voor mijn werk weer naar Azerbeidzjan moet en niet exact weet wanneer ik terug ben.

Gr. Jan
Groeten Jan Groen

- BMW e21 320/6 Alpinweiß
- BMW e21 318i Alpinweiß
- BMW e21 318i Baur Opalgrün
- BMW e21 323i Phönix (under construction)
- BMW e30 325i Cirrusblau
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29271
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Nationaal Oldtimer Festival Zandvoort zo 11 augustus 201

Post by Jeroen »

Is er nog iemand naar het NOF geweest? Foto's? :wink:
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply