Zoektocht 323i

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
Peetz
Newbee
Posts: 2
Joined: Mon May 18, 2015 11:43 am
Location: Venlo
Contact:

Zoektocht 323i

Post by Peetz »

Hallo
Ik ben peet 48 jaar en weer op zoek naar een 323i ... Misschien nu maar eens een Bauer cabrio staat maakt niet uit ..ben zelf handig genoeg.
Heb zelf een 323 van 1982 gehad dit is 8 jaar geleden ..nog spijt van dat ik deze verkocht heb ... Was ook nog ascot grau wat ik een mooie kleur vindt.
Dus dacht ik stel me even hier voor....
En als iemand iets weet of hoort ... Ik zoek betaalbare 323. Liefst al met de elektrische spiegels.

OK groeten


User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11768
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Re: Zoektocht 323i

Post by 323baur »

Welkom!
Opvallend om te lezen hoeveel mensen spijt hebben van hun verkoop na een paar jaar.
Ennuh, betaalbaar zijn 323itjes al een tijdje niet meer.

Zelfs complete slopers zijn 1000+
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Peetz
Newbee
Posts: 2
Joined: Mon May 18, 2015 11:43 am
Location: Venlo
Contact:

Re: Zoektocht 323i

Post by Peetz »

Daarom zoek ik ook een sleutel object.... Het is een hobby en aangezien ik meerdere hobby's heb moet het wel leuk blijven...
Ja spijt heb ik idd... Maar ja tijd was een issue en ook geen ruimte die ik nu wel heb...
Heb mijn 323i 1982 destijds naar Duitsland verkocht

Ascot grau
Originele alpina velgen
Recaro interieur
Stuurbekrachtiging
Uitstelramen
Hoofsteunen achterin
Bbs voorspoiler

Jepp maar ja niet getreurd ... Het moet in ieder geval een 323 zijn .... Zoek een gij zult vinden ..zegt men toch?.
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29287
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Zoektocht 323i

Post by Jeroen »

Met enig geduld gaat dat vast goed komen, met name aan auto's waar nog wel wat aan moet gebeuren schort het niet, al zijn het door de schaarste en waardeontwikkeling allang geen koopjes meer.

Anyway, welkom hier en waar mogelijk staan we je graag bij met advies en tips!

Voorstel: maak ook een zo gedetailleerd 'Gezocht' draadje aan in Marktkraam. Bijv iets a la gezocht 323i Baur facelift model, handgeschakeld, met werk geen bezwaar, evt prijsindicatie.
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply