Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Directe links: Kalender en verslagen 2024 ; Verslagen eerdere evenementen
User avatar
vinox
E21 starter
Posts: 29
Joined: Fri Apr 29, 2016 1:15 pm
My E21(s): E28 M535i

Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Post by vinox »

Het was de max!!! Fijn eindelijk een paar Belgische gasten (waaronder Remy) die ik nog niet persoonlijk had ontmoet eindelijk de hand te kunnen schudden, en dat was maar een klein greepje uit de ondertussen ontelbare bekende gezichten van hier, daar en overal in het wereldje. Veel toffe sharks gezien (mijn vrouw wil toch écht graag die turquoise E9...), en blij dat ik dit jaar zelf een handje heb kunnen toesteken een paar uurtjes voor dit geweldige event, ik heb me meteen opgegeven voor volgend jaar 8) Staande meetings zijn mijn ding echt niet, maar voor deze maak ik graag een uitzondering. Het enige zure was het weer (al viel dat al bij al wel mee) en het feit dat ik mijne maat heb moeten achterlaten op de snelweg wegens geen oliedruk, dat was echt zo balen :( Normaal is het leave no man behind, maar je kan niet echt iets doen in zo'n situatie en belofte maakt schuld, ik zou helpen met parkeren. Een dikke pluim voor de organisatie, zeker gezien de paniekerige omstandigheden qua locatie! Ite, Jeroen, Odo, Tamara, en iedereen anders (ik ben al blij dat ik zomaar vier namen uit mijne kop ken :p ): echt TOPWERK!!!


Graad
Upcoming E21 fanatic
Posts: 59
Joined: Thu Sep 17, 2015 6:36 pm
My E21(s): '81 316

Re: Sharknose Meeting 2016 zondag 22 mei GAAT DOOR!

Post by Graad »

Vanmorgen(na een korte nachtrust :mrgreen: )om 7.20 aangereden naar Boxmeer voor ""DE""meeting.
Rond 08.00 uur aangekomen,en na t nuttige van een bakje koffie met wat standhouders gebuurt.

En toen begon t plots binnen te lopen allemaal

Image

Image

Hal 1 werd omgedoopt tot e12/28 hal,waar bounty hunter al stond met zijn spraakmakende e28 :clap:

Image

Hal 2 werd mij toegezegd voor e3/e9 e23 en e24.

De 1e e23 en de 1e e24 die er terplekken waren
Image
Image
Binnen de korste keren stonden er veel e24ers en ook wel wat e23ers

Image

Image

Image

Was zeer onder de indruk van deze helemooie 728i

Image

Ff tijdsgerichte velgen eronder,en je hebt een helemooie e3 :clap:

Image

Deze was te mooi om niet toe te laten ...echt een juweeltje

Image

2super mooie blauwe bolides...Pietje m6 en zijn maat met de e31

Image

Ook VETT

Image

Of deze

[rimg]http://www.bmwe23.nl/upload/foto/8078103.jpg[/img]

De rollerbank werd ook goed misbruikt,ha ha

Image

Image

E28 hal

Image

Image

Image

Image


Kwijl kwijl...

Image

de gebroeders kapteijns hadden hen e12 M535i repro ook bij,en die was net zo mooi als deze

Buiten en in de ""kramenhal""stond ook super mooi spul!!!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

XXl e38

Image
Image

Image

Image

Whouw!!!

Image

Bezoekers terein stond heel veel kwijle auto's

Image
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Ik wil de organisatie met een groot hart bedanken voor dit super evenement!!

Ik weet hoeveel werk is om dit in werking te stellen,en waardeer t wat jullie allemaal doen voor de bmw liefhebbers!!
Ik vond t ook wel een hele leuke locatie!!!

Als er nu nog mensen klagen,dan word t tijd dat hun van t merk bmw afstappen,want dan bezitten ze geen ""bmw""hart!!

Nogmaals

Chapeau voor de organisatie!!!!

Mvg graad
User avatar
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 18637
Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Location: Ljouwert

Re: Sharknose Meeting 2016 zondag 22 mei GAAT DOOR!

Post by uwbuurman »

Leuk dat je er bij was, Graad!! Fijn dat je kon helpen, vele handen maken licht werk.
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2006 BMW 320d touring High Executive
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
User avatar
BertjeConti
E21 Mad
Posts: 3007
Joined: Mon Nov 04, 2013 9:49 pm
My E21(s): E12 520-6
Location: nederland , Weert

Re: Sharknose Meeting 2016 zondag 22 mei GAAT DOOR!

Post by BertjeConti »

En wat die Sharknose meeting door ging

Allereest alle credits voor de organisatoren die dit mogelijk gemaakt hebben, helemaal :thumbsup

Een geweldige dag beleeft, hele mooie sharks gezien, zelf ben ik helemaal weg van de '02 tjes en de E9's, maar dan wel in niet metallic kleuren zoals inka orange of golf gelb.

Ook eindelijk een boel gezichten bij de mede forummers gezien, erg leuk om jullie eens IRL te ontmoeten.

En natuurlijk moest mijn megasquirted E12 520-6 de dyno op, dus het er toch maar eens op gewaagd.

Image

Zelf gegokt om 100pk, gezien het blok nog nooit gereviseerd is, nokkenas heen is, 200k gelopen heeft waarvan 70k op LPG, kop en inlaat spruitstuk eigenlijk niet op elkaar passen, en er goedkope belgische witte pomp euro95 in de tank zit.

Maar het verdict was iets beter:
drie runs gedaan, waarbij top vermogens gemeten werden van 127, 129 en 131 pk, koppel 164nm@4150rpm , koppel 150nm+ van 2750rpm tot 6000rpm

geen blauwe rook gesignaleerd, wel een beetje zwart wat natuurlijk op erg rijk mengsel duid.

Dit resultaat maakte mijn dag van geweldig naar helemaal top

Image
Image
Megasquirted '77 E12 520-6

Aspen Silver '96 E39 523i
bremboap
E21 Mad
Posts: 2267
Joined: Sun Jul 03, 2011 8:43 pm
Location: Amersfoort

Re: Sharknose Meeting 2016 zondag 22 mei GAAT DOOR!

Post by bremboap »

Ook jij hartelijke dank voor de geleverde inspanningen.
Echt top feest. Kort van stof maar ben net binnen. Binnenkort verslag van deze geweldige

Ook enorme dank aan alle bezoekers.

Tot volgend jaar.
BMW E21 323I , 1981 (Resto stadium)
BMW F31 318i Touring, 2019
Peugeot 206 `1.6, 2003
loentje
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 2966
Joined: Mon Jun 02, 2008 10:52 pm

Re: Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Post by loentje »

Heren,

goed geregeld allemaal, ik was maar kort aanwezig omdat ik mijn 02 nog moet afmaken voor dinsdag. Maar de anderhalf uur dat ik er was, was erg gezellig.

Veel bekende gezien. Volgend jaar blijf ik wat langer om met iedereen bij te praten.

mijn auto al op een paar foto's gezien:
Image


groeten loentje
User avatar
BertjeConti
E21 Mad
Posts: 3007
Joined: Mon Nov 04, 2013 9:49 pm
My E21(s): E12 520-6
Location: nederland , Weert

Re: Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Post by BertjeConti »

Mooie 02 heb je Leon, gelukkig waren we er op tijd bij om hem te bewonderen.
Ook knap interieur, past geweldig bij elkaar!
Image
Megasquirted '77 E12 520-6

Aspen Silver '96 E39 523i
User avatar
Jeroen
Site Admin
Posts: 29194
Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
My E21(s): '81 323i Baur
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Post by Jeroen »

Als organisatie hebben we een bewogen week achter de rug. Maandagavond laat ontdekt Odo dat ons oorspronkelijke hallencomplex in lichterlaaie staat en hoewel dinsdag blijkt dat de evenementenhallen nog overeind staan kan ons evenement wegens asbest en beschadigde installaties op deze plaats absoluut niet doorgaan. Koortsachtig overleg en inzet van de gehele ploeg is vereist, terwijl ondertussen iedereen belt, mailt, appt... we werden werkelijk bedolven onder de berichten.

Via lokale connecties wordt op woensdag een locatie gevonden, door Walter met spoed geïnspecteerd, goed bevonden. Maar goed, nog geen akkoord van de gemeente, de deadline die we ons daar eigenlijk voor gesteld hadden verloopt, nog ietsjes meer geduld en donderdagochtend het verlossende woord van de gemeente... it's a go! Maar dan begint het, de hallen moeten leeg, indeling maken, marktkramen, dranghekken, toiletwagen, snackkar moeten georganiseerd worden. Iedereen moet geïnformeerd worden per mail, Facebook pagina en website aanpassen... dat allemaal in anderhalve dag zodat we zaterdagochtend kunnen gaan opbouwen.

Zondagochtend staan we om 7:00 weer voor de poort voor de laatste zaken... het is echt wel aanpakken geweest! Maar als er dan vervolgens een evenement staat en de bezoekers blijven zelfs van ver weg en héél ver weg binnenstromen, de hallen en parkeerterreinen raken vol, iedereen loopt rond met een blij gezicht... dan zijn wij heel blij. Het is gelukt. Niet perfect, maar veel andere opties waren er niet, de meest waarschijnlijke uitkomst was gewoon het evenement annuleren en dat hebben we weten te voorkomen. Trots op een team van vrijwilligers dat het in de aanloop en ook op de dag zelf, met ondersteuning van andere bevlogen enthousiastelingen, het evengoed in een paar dagen gewoon mogelijk heeft gemaakt.

We mogen niet vergeten dat ook sponsoren, kraamhouders en een zeer welwillende partij die de lokatie ter beschikking heeft gesteld en ook een gemeente die haar uiterste best heeft gedaan... ook zij hebben een belangrijke bijdrage geleverd. Het was even zweten maar uiteindelijk viel alles op z'n plek en hadden we toch nog een Sharknose Meeting. Geweldig! Dit is er echt eentje die we nooit meer vergeten, en dank aan allen want samen hebben we dit weer tot een feest weten te maken, petje af!
Regards/groeten, Jeroen
muis
E21 starter
Posts: 25
Joined: Sat Mar 20, 2010 6:58 am
My E21(s): '82 323i Manuel
Location: vianen

Re: Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Post by muis »

Ik mijn vrouw en dochter vonden het ook een erg leuk dagje, leuke auto's gezien vriendelijke mensen gesproken gezellige sfeer helemaal top.
En mijn auto toch ook maar ff op de pijnbank gezet met een uiterst positief test resultaat.
Kortom een mooi dagje.

En de organisatie wil ik ook bedanken voor jullie top prestaties van de laatste week. Goed geregeld

Groetjes Natasja, Jeremy en Eloise
User avatar
02-er
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 459
Joined: Thu Aug 05, 2010 12:19 pm
My E21(s): '80 323i Baur
Location: Belgium

Re: Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Post by 02-er »

Vooreerst wil ik de organisatie bedanken die er alles aan gedaan heeft de meeting te kunnen laten doorgaan. En wat voor 1.
Om het te citeren met Gerwin zijn woorden. "Het loopt als een trein, ja, beter kan het niet"
Ongelooflijk veel auto's ondanks het minder goede weer.
Het was een leuke locatie en ook top van de zaakvoerder van het bedrijf om meerdere loodsen ter beschikking te stellen of beter gezegd het te laten doorgaan op zijn terrein.

Ik heb er van genoten op vele vlakken. De gesprekken met de forumleden waren weer zeer verrijkend.
Idd ook sommige forumleden nu eens IRL gezien. Jeroen had een samenzweringsverbod opgelegd aan Gerrit en mezelf. :spam
Niet dat we ons niet konden verdedigen maar misschien moeten er zich volgend jaar maar eens meer landgenoten aanmelden op de Sharknose meeting.

Kortom het was top !!!!

Na 230km veilig thuis aangekomen.
Onderweg onze Engelse vrienden nog gepasseerd.
EN op de pechstrook veel Honda’s zien staan met 4 knipperlichten aan. :wha


Groeten,
Geert
E21 323i. Baur Alpine White '80
User avatar
gerrit323
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 4543
Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
My E21(s): '82 e21 323i hartge
Location: Belgium
Contact:

Re: Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Post by gerrit323 »

Kan aan dit alles hierboven niet veel toevoegen .. een gemeende DANK en PROFICIAT aan het ganse team om dit alles te regelen, dat jullie aanpak ondertussen gesmaakt wordt is duidelijk, als zelfs op deze reservelocatie de opkomst zo groot is spreekt dat voor zich.

Leuke mensen, leuke babbels en leuke bmw's .. TOP zondag
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan



https://www.facebook.com/pages/Thielema ... 1227513195
User avatar
bmw e12 e21
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 4531
Joined: Sat Nov 30, 2013 9:29 am
My E21(s): '82 323i Edition S man. + ´83 M315 man.
Location: Belgium - Limburg

Re: Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Post by bmw e12 e21 »

+2
Het was super geslaagd!
Fijn gebabbeld met forumleden.
Dikke pluim voor de organisatie!
grt Remy

BMW e21 M315 1983 75pk+ 110Nm+ Double WEBER DCOE 40
BMW e21 323i ED. S 1982 143pk 190Nm
BMW e12 M535i 1980 218pk 310Nm
BMW e91 318d 2009 190pk 411Nm
FORD Focus 1.8TDci 2010 115pk 300Nm
User avatar
pattam2009
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 1066
Joined: Mon Dec 21, 2009 7:42 pm
My E21(s): '81 323i 2.7i Schwarz
Location: Zuid Holland

Re: Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Post by pattam2009 »

Ook mijn dank aan de gehele organisatie om dit alles toch maar weer te regelen voor de liefhebbers. En voor dit jaar een extra :thnx gezien de omstandigheden.
Nog even getwijfeld om wel te gaan door al die regen met de BMW, maar zo'n initiatief moet je koesteren en van genieten.
Helaas van de bekende niet iedereen kunnen spreken maar zo gaat dat op dit soort dagen nou eenmaal gezien de drukte, komt met een tourritje wel weer goed.
Was trouwens de eerste keer dat ik in de regen heb gereden met de BMW en moet zeggen wat een plezier hebben we gehad. Echt oppassen maar zo leuk :wink:

:thnx en tot de volgende keer :thumbsup
Bmw E21 323i 2.7i 1981 Schwarz - Beige
Gr, Patrick.
User avatar
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 18637
Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Location: Ljouwert

Re: Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Post by uwbuurman »

Haha, ik ging ook FF vol op het gas waar het erg regende. De e30 is ook knap tailhappy haha... Paar nieuwe achterbanden?
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2006 BMW 320d touring High Executive
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
User avatar
Manitoba
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 2379
Joined: Sun Mar 18, 2012 11:47 am
My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
Location: Utrecht area, the Netherlands

Re: Sharknose Meeting 2016 reactie- en fototopic

Post by Manitoba »

Mogen de op zich prachtige foto's iets kleiner geüpload worden? Elke keer als ik nieuwe posts in dit topic wil kijken moet m'n browser zich de tandjes laden... (Kan ook aan mij liggen, als dat zo is heb ik niks gezegd).

Greetz,
Walter.
Post Reply