Bij deze ook maar een eigen topic voor mijn 316. Ik heb hem woensdag van Levi overgekocht dus hij is al wel bekend bij de forumleden hier.
Een grote fotoshoot volgt binnenkort als ik hier tijd voor heb. Tot die tijd moeten jullie het met een paar foto's doen.
Dingen die nog moeten gebeuren
Auto verhogen of verlagen.
Op dit moment is de auto voor flink verlaagd en achter nog gewoon normaal. In eerste instantie wilde ik hem voor verhogen (deze schokbrekers heb ik al) Maar mijn oom zei dat ik hem misschien beter achter iets kan verlagen omdat de wegligging dan beter schijnt te zijn.. Wat denken jullie?
Spiegels vervangen
Ik heb waarschijnlijk al 2 chromen buitenspiegels gescoord bij een kennis van me.. Dan alleen nog omzetten. Dit word misschien nog wel een rotklus aangezien de prutser die deze spiegels erop gemonteerd heeft gewoon doodleuk 2 schroeven in het portier heeft gezet om de spiegels vast te maken. Nu is het even kijken of de schroefgaten niet te ver uit elkaar staan zodat de nieuwe spiegels er overheen kunnen vallen.. Anders moet er gelast en geplamuurd worden om die gaatjes te dichten.
Portier bijrijder nakijken
Er is iets met het portier aan de bijrijderskant, lijkt wel iets scheef te hamgen ofzo. Hier moet ik nog even naar kijken.
Het Intrieur
De huidige stoelen zijn gewoon op. Ik moet even kijken wat de beste oplossing is. Of het huidige interieur op laten knappen, of een nieuwe set stoelen zien te scoren. een kennis van mij zei dat er eventueel ook een e30 intrieur in kan, dit zie ik zelf echter niet zo zitten.
Andere velgen
Een setje alpina of BBS velgen zien te scoren, dit heeft echter geen haast.
Nieuw scherm (linksvoor)
Deze begint langzaam te verrotten, ook mist deze schijnbaar een kunststof kap die aan de binnenkant van het scherm gemonteerd zit. Deze zorgt er schijnbaar voor dat het niet zo snel gaat roesten. Weet ik verder het fijne niet van.. Ook deze klus heeft niet zo'n haast.
De bekende zwakke plekken tectyleren.
Wel of niet doen? De een zegt namelijk van wel en de ander zegt dat je het niet moet doen.. Wat vinden jullie?
Nog wat foto's