Het groot niet te vermijden off-topic topic

Voor alles niet E21 gerelateerd
Post Reply
loentje
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 2968
Joined: Mon Jun 02, 2008 10:52 pm

Post by loentje »

heyz die 1502 ken ik ook, alhoewel nog nooit gezien heeft de verkoper wel eens onderdeeltjes bij mij gehaald!


En ik wil ook cabrio rijden!!!! Helaas moet mijn cabrio eerst nog een grote onderhoudsbeurt krijgen.


groeten loentje


User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11771
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Post by 323baur »

Peter V. wrote:Nee hoor, niet met die bedoeling.

Op MP staat een Fjord blauwe 1502 te koop welke net is gespoten en klaargemaakt. Deze staat achter een kennis van mij in de straat dus waarom niet gelijk even kijken wat het is.

De verkoper wil hem wel ruilen tegen een E21 volgens de advertentie maar ik ga NOOIT mijn Baur ruilen tegen een 1502. Ondanks dat de verkoper spuiter is van zijn vak vond ik hem persoonlijk niet zo netjes ( mijn mening).

Ik heb met mezelf afgesproken dat mijn Baur wordt gerestaureerd en niet anders. Vandaag weer even open gereden en dat is gelijk weer een bevestiging hoe heerlijk dat het is :lol:
Goed zo Peter. Bij twijfel altijd even een blokkie om met dat ouwe ding. Wordt ze gelijk weer geliefd. Bovendien kunnen we je hier niet missen hoor. ondanks de Deejwooh.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
User avatar
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 12000
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
My E21(s): '82 320/6
Location: Breda, Nederland

Post by Peter V. »

@Ite, Geloof me, de 1502 zou voor erbij zijn want dan blijf je toch BMW klassieker rijden tijdens de restauratie van de Baur.

@Loentje, Ik hoorde inderdaad van de verkoper dat hij verschillende delen via jou had gekocht. Zijn 1502 ziet er best netjes uit hoor maar voor iemand van wie het zijn vak is heb ik toch bepaalde puntjes gezien die ik anders zou doen.
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
User avatar
Arnold D
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 3578
Joined: Sat Dec 22, 2007 11:37 pm
Location: Aldegea

Post by Arnold D »

Peter V. wrote: Zijn 1502 ziet er best netjes uit hoor maar voor iemand van wie het zijn vak is heb ik toch bepaalde puntjes gezien die ik anders zou doen.
Zoals :?:
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
User avatar
Wondermike
E21 Master
Posts: 7012
Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)
Location: Oudendijk (NL)

Post by Wondermike »

Ik wordt momenteel behoorlijk onder druk gezet om een 02 aan te schaffen. Mijn buurman vind het wel jammer dat ik niet meer mee rij naar Lelystad.

Als de tijd rijp is komt er nog wel eens een Golf gele 2002 :o
So many cars, so little time
User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11771
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Post by 323baur »

We kunnen natuurlijk gezamelijk een 02je aanschaffen voor de lelystad meeting...
Maarja, wat moet je er verder mee. Eigenlijk is het gewoon een erg klein achterhaald hok :roll: :oops:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
loentje
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 2968
Joined: Mon Jun 02, 2008 10:52 pm

Post by loentje »

Eigenlijk is het gewoon een erg klein achterhaald hok
:? :? :?

Klein achterhaald hok?? Ten eerste is het nog altijd de voorloper van de e21! En ten tweede vind ik een 02 qua wegligging een veel puurdere strakker rijdende rij auto dan de e21 (neemt niet weg dat ik de e21 niet mooi vindt en niet goed vindt rijden om daar discussie over te voorkomen)

En het belangrijkste, de e21 is er niet in touring vorm :D


groeten loentje
User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11771
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Post by 323baur »

loentje wrote:
Eigenlijk is het gewoon een erg klein achterhaald hok
:? :? :?

Klein achterhaald hok?? Ten eerste is het nog altijd de voorloper van de e21! En ten tweede vind ik een 02 qua wegligging een veel puurdere strakker rijdende rij auto dan de e21 (neemt niet weg dat ik de e21 niet mooi vindt en niet goed vindt rijden om daar discussie over te voorkomen)

En het belangrijkste, de e21 is er niet in touring vorm :D


groeten loentje

Hahaha, dit kon ik verwachten natuurlijk. Het was ook als grapje bedoeld hoor beste Leon!
Maarre bij deze de uitnodiging om eens met mijn baur een stevig rondje te rijden :wink: ...en nee: niet te koop.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Thijsse
E21 Fanatic
Posts: 463
Joined: Tue Dec 02, 2008 11:37 pm

Post by Thijsse »

loentje wrote:
Eigenlijk is het gewoon een erg klein achterhaald hok
:? :? :?

Klein achterhaald hok?? Ten eerste is het nog altijd de voorloper van de e21! En ten tweede vind ik een 02 qua wegligging een veel puurdere strakker rijdende rij auto dan de e21 (neemt niet weg dat ik de e21 niet mooi vindt en niet goed vindt rijden om daar discussie over te voorkomen)

En het belangrijkste, de e21 is er niet in touring vorm :D


groeten loentje
Image

niet liegen leon!!
User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11771
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Post by 323baur »

Haha, goeie reply.
Eigenlijk moeten we Leon gaan boycotten. :roll:
Wel e21's uit elkaar trekken, Jaren lang zeggen dat je er een wilt, maar nimmer met een blijver op de proppen komen. Kan niet!!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
User avatar
Wondermike
E21 Master
Posts: 7012
Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)
Location: Oudendijk (NL)

Post by Wondermike »

Eigenlijk moeten we Leon gaan boycotten
Ga eens aan het werk man!!![



:lol:
So many cars, so little time
User avatar
323baur
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 11771
Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
Location: the Netherlands, Houten
Contact:

Post by 323baur »

Ik heb echt geen donder zin meer.
Dus, lekker zeuren en zuigen... :roll:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
User avatar
Wondermike
E21 Master
Posts: 7012
Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)
Location: Oudendijk (NL)

Post by Wondermike »

Ik had ook vaak geen zin op vrijdag, daarom werk ik van maandag tot donderdag :lol:

Ik merk nu dat ik op donderdag ook vaak geen zin heb......
So many cars, so little time
Thijsse
E21 Fanatic
Posts: 463
Joined: Tue Dec 02, 2008 11:37 pm

Post by Thijsse »

Wondermike wrote:Ik had ook vaak geen zin op vrijdag, daarom werk ik van maandag tot donderdag :lol:

Ik merk nu dat ik op donderdag ook vaak geen zin heb......
Simpel op te lossen, ook niet meer werken op donderdag!


Wat doet iedereen hier voor werk eigenlijk?

Ik zit sinds 3 weken voor een half jaar op stage bij www.Lely.com te rotterdam
User avatar
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 12000
Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
My E21(s): '82 320/6
Location: Breda, Nederland

Post by Peter V. »

Arnold D wrote:
Peter V. wrote: Zijn 1502 ziet er best netjes uit hoor maar voor iemand van wie het zijn vak is heb ik toch bepaalde puntjes gezien die ik anders zou doen.
Zoals :?:
Als iemand voor zijn vak spuiter en plaatwerker is dan verwacht ik in ieder geval een strakke carosserie. Dit vond ik op bepaalde punten flink tegenvallen. Niet dat er echt deuken waren maar bij de randen van de voorruit kon je echt slecht voorbereiden plekken terugzien.

Spatbordranden zijn de eerste bronnen van nieuwe roestvorming en dienen dus perfect eruit te zien en dat leek op sommige plaatsen wel een golfplaat. Waar de originele antenne zit op de A-stijl bovenin moet je wel de twee bevestigingen hiervan verwijderen alvorens er gespoten wordt en niet gewoon meespuiten.

Ik denk als ik echt verder ging zoeken dat ik wel wat meer vond. Begrijp me niet verkeerd, de auto ziet er absoluut netjes uit en ik zeg niet dat ik het beter kan maar misschien ben ik wel een enorme zeurdoos en pietje precies.

Verder moet ik zeggen dat ik eigenlijk een 02-serie altijd al heel erg mooi heb gevonden en dat in het geval van een 02 bij mij de motorisering niet ter zake doet.
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
Post Reply