Het grote poetstopic

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
315jurre
E21 Fanatic
Posts: 222
Joined: Tue Dec 07, 2010 9:59 pm
My E21(s): '83 315 Bronzit (sold)
Location: Zeist NL

Re: Het grote poetstopic

Post by 315jurre »

Even een kleine revieuw, van een voor mij nieuw productje... Sonax Profiline Polymer Netshield. Gister voor het eerst eens geprobeerd!

Het is een lakverzegeling, eigenlijk een harde waxverbinding met lange standtijd en sterk waterafstotend effect. Spuitbusje kost nog geen twee tientjes(17,95), en zoals ik het nu denk kun je er 3 tot 4x de auto mee behandelen. Met een sponsje of pad op de lak aanbrengen, en direct uitpoetsen. Met een half uurtje heb je de hele auto bewerkt, als hij goed gewassen is! Beschermt ook plastic delen en kan worden gebruikt op de ruiten.



Product zou een standtijd hebben tot 6+ maanden. Ik ga het bijhouden om te zien wat de kwaliteit blijft naar mate het er langer op zit, maar ben in ieder geval nu al positief verrast door dit product!
In mijn ogen perfect voor degenen die niet elke 2-3 weken een nieuwe waxlaag willen aanbrengen...


www.123CarCleaning.nl

1983 BMW E21 315 Bronzitbeige-metallic (SOLD), 1990 BMW E30 316i Edition Diamantschwartz-metallic (SOLD), 1990 BMW E30 316i Edition Diamantschwartz-metallic (SOLD), 1995 BMW E34 525tds Executive II Sorrentblau-metallic (SOLD)
Post Reply