oohps I did it again..
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11782
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
.Import bak uit Duitsland maar wel met de Schlager cd nog in de cdspeler
Dat is nog lang niet zo erg als die pokke muziek uit zuid oost europa..
Nog niet zo heel lang geleden wàs dit wel de ultieme t-bak..
Maar idd wat een mooie kleur he...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7012
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7012
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
haha, ziet mijn niertje er niet mooi uit dan?
Ik wacht nog even met aankopen,oh nee de electrische antenne wilde ik niet mee wachten
Wat wel (of niet) grappig is is dat er een dubbele draadboom rond en om de motor ligt. 1 is aangesloten (de originele) en een nieuwe ernaast eindigend in een hele grote stekker boven de accu. Daar bevind zich een beugel om een kastje op te hangen.
Het kastje kwam uit de originele bmw koffer achterin en hoort dus bij de retrofit KAT. Die maffe duitser zette voor de tuv de stekkers om zodat hij voldeed aan de normen, kwam in een goedkopere klasse terecht en reed dan de rest van het jaar lekker vervuilend rond.
oh ja en ik heb spatlappen, drie om precies te zijn.
En ga kijken hoe chromen handgrepen staan en......
oeps meer plannen dan pegels.
Ik wacht nog even met aankopen,oh nee de electrische antenne wilde ik niet mee wachten
Wat wel (of niet) grappig is is dat er een dubbele draadboom rond en om de motor ligt. 1 is aangesloten (de originele) en een nieuwe ernaast eindigend in een hele grote stekker boven de accu. Daar bevind zich een beugel om een kastje op te hangen.
Het kastje kwam uit de originele bmw koffer achterin en hoort dus bij de retrofit KAT. Die maffe duitser zette voor de tuv de stekkers om zodat hij voldeed aan de normen, kwam in een goedkopere klasse terecht en reed dan de rest van het jaar lekker vervuilend rond.
oh ja en ik heb spatlappen, drie om precies te zijn.
En ga kijken hoe chromen handgrepen staan en......
oeps meer plannen dan pegels.
So many cars, so little time
- marcel krol
- E21 Fanatic
- Posts: 204
- Joined: Sun May 07, 2006 2:28 pm
- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 12001
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Hoi Mike
Een hele nette E28 zo te zien. Ik hoop hem zaterdag a.s. in levende lijve te bewonderen
Gr Peter
Een hele nette E28 zo te zien. Ik hoop hem zaterdag a.s. in levende lijve te bewonderen
Gr Peter
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7012
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Nou lekker is dat, heb er mooi een probleem bij.
Ze vind hem zo lekker rijden dat het nu ineens haar wagen is en ik toestemming moet vragen om er in te rijden.
Moet niet gekker worden.
Was er gisterenavond mee bij een vage kennis in een achterbuurt en betrapte mezelf erop continue door het raam te kijken of hij er nog stond en er geen hangjongeren om heen stonden, klaar om hem te slopen.
Had hem onder een lantaarnpaal neergezet zodat ik hem goed in de gaten kon houden.
Hmmm had gehoopt deze zorgen met een oude auto NIET te hebben.....
Ze vind hem zo lekker rijden dat het nu ineens haar wagen is en ik toestemming moet vragen om er in te rijden.
Moet niet gekker worden.
Was er gisterenavond mee bij een vage kennis in een achterbuurt en betrapte mezelf erop continue door het raam te kijken of hij er nog stond en er geen hangjongeren om heen stonden, klaar om hem te slopen.
Had hem onder een lantaarnpaal neergezet zodat ik hem goed in de gaten kon houden.
Hmmm had gehoopt deze zorgen met een oude auto NIET te hebben.....
So many cars, so little time
- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 12001
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Het feit dat je het nu ook hebt wil niets anders zeggen dat het wel een hele mooie "oude" auto moet zijn en dat je er erg teveden mee bent.
De kans bestaat dat je dat gevoel niet had bij de mompel,mompel.
Mocht je nu niet van de vrouw in de E28 mogen rijden dan is misschien een leuke M5 of 535i iets voor jou.
Gr Peter
De kans bestaat dat je dat gevoel niet had bij de mompel,mompel.
Mocht je nu niet van de vrouw in de E28 mogen rijden dan is misschien een leuke M5 of 535i iets voor jou.
Gr Peter
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7012
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7012
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)