En zo zijn we wéér een jaar verder zonder dat we er erg in hebben... ik merk dat ik verzuimd heb om een paar updates te posten... oops gaat mijn contributie nu omhoog?
Afgelopen jaar heb ik uiteraard niet stil gezeten en ook op E21-vlak zijn er nieuwtjes
Zo heb ik op een gegeven moment een net antraciet vloertapijt bij Leon opgehaald, want ik was het vieze groene/ooit mocca bruine tapijt wel een beetje beu:
Ik vind het tapijt ook best goed passen bij de Mocca deurpanelen en stoelen. Wat ik wel nog een keer wil vervangen, is het plastic/rubber gedeelte waar je hak op rust (hoe noem je dit ding? haksteun?) maar er ligt toch een mat overheen, dus dat heeft geen grote haast.
Daarnaast was ik al een tijdje aan het loeren voor een paar andere stoelen, daar de originele niet meer echt het comfort bieden om een (lange) rit plezierig te maken; in mijn geval mis ik namelijk ondersteuning in de onderrug. En zo waar, geduld wordt beloont:

Op de foto is ook het stuur te zien dat dankzij Ite's inspanningen van een nieuw leren jasje voorzien is; het stuurt erg lekker moet ik zeggen
Ik heb wel nog een tijdje moeten zoeken naar de Recaro steunen om de stoelen op de originele sledes te kunnen bevestigen, zodat het allemaal ook stevig en veilig is, maar ook dat is uiteindelijk gelukt
Wel heb ik nog niet de beugels voor de gordelklikkers, maar dat heb ik (tijdelijk) opgelost door E30 type 1 gordelklikkers te monteren:
Natuurlijk moesten de stoelen ook aan een test onderworpen worden...

En mijn nieuwe maatje (sinds mei vorig jaar) was zo behulpzaam om mij daarbij te assisteren
En wat is hij goed gegroeid in een jaar tijd! Maar dat mag ook wel met al die kilo's voer...
Maar naast een Boxer pup/puber had ik afgelopen jaar nog meer afleiding, namelijk een 2002 die mijn vader gekocht heeft:
Een Pastelblauwe 2002L uit 1975

Luxus interieurtje
As we speak, de 02 staat momenteel bij de lasser/spuiter die de wagen van vers plaatwerk en een nieuw jasje gaat voorzien
Daarna is het onze beurt weer om alle technische zaken op orde te gaan maken (pa informeerde ook al voorzichtig of ik mijn 5 bak niet wilde doneren, maar die vlieger gaat mooi niet op

)
De E30 tuft na zijn winterslaap ook weer vrolijk rond en laatst heb ik de zomervelgen nog een polijstbeurt gegeven:

Wat een

klus zeg! Ik heb me nu voorgenomen om ze regelmatig te poetsen en daarna in te smeren met meubelwas...
En de E46? (om het verhaaltje compleet te maken

) nou, die rijdt vrolijk zijn kilometers (bijna 80.000 in mijn bezit) zonder problemen. Als enigste -naast de reguliere oil-services e.d.- is een wiellager achter vervangen. #afkloppen#
groeten, Roel