RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Gefeliciteerd Roel met dit jubileum!
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Ik had me 24 juni ernstig verheugd op een leuk tochtje naar Barneveld met de E21, maar dat liep helaas anders...
Omdat ik al een tijdje niet met de E21 op pad was geweest, nam ik de E21 op de vrijdag ervoor mee naar m'n werk; een mooi ritje van 100km retour over de snelweg, kijken of nog alles naar wens is.
Bij het starten, merkte ik al dat niet alles liep zoals voorheen... de choke moest wat verder uit (zo'n 1500 i.p.v. 1200 tpm) voor ze stabiel bleef lopen, maar eenmaal (warm) op de autoweg merkte ik af en toe een lichte hapering, terwijl ik vrij constant 100 a 110 reed. Maar goed, ik dacht dat dat kwam doordat ik al een tijdje niet meer met de E21 had gereden...
Toen ik echter terug schakelde van 5 naar 4, viel ze uit. Rustig naar de vluchtstrook gestuurd en opnieuw starten lukte wel, alleen wel met het nodige gas geven erbij.
Enfin, uiteindelijk was ik blij dat ik op het werk was aangekomen, want bij elk stoplicht bleef ze niet stationair lopen en met de choke uit liep ze erg onregelmatig; alsof elke auto in de buurt uitgedaagd moest worden voor een sprintje...
Uiteindelijk maar met de E30 naar de Sharknosemeeting gegaan.
Kort samengevat de symptomen:
- probleem is plotseling ontstaan
- motor blijft niet stationair lopen (valt uit)
- loopt vrij rauw (schokt, schud en wiebelt behoorlijk)
- accelereren gaat prima en vloeiend.
Op internet kwam ik een filmpje tegen, van een Weber 32/34 DMTL die hetzelfde geluid maakt als de mijne nu. Ik weet echter niet of dit normaal is?
En dan doel ik op -hoe moet ik het omschrijven?- het pruttelend/zuigend geluid.
Veel heb ik er overigens nog niet aan kunnen doen. Ik heb rijkelijk met remreiniger gespoten rondom de carburateur, de voetpakking gecontroleerd; de slang naar de rembekrachtiger is ook in orde. Daarnaast verschijnt er een straaltje benzine als ik de gashendel beweeg.
Wel heb ik gemerkt dat de motor sneller gaat lopen, zodra ik een vinger op de opening van de carburateur leg... minder lucht => sneller lopen = conclusie= te veel lucht bij vinger weg? Dus hij moet ergens te veel lucht aan zuigen of... toch ergens te weinig benzine krijgen?
De verdelerkap heb ik schoon gemaakt, evenals de bougies. Het viel me op dat de bougies zwart (droog) waren, wat duidt op een te rijk mengsel volgens de boeken?
Vervolgstap is het bekijken van de vlotters, misschien dat daar iets blijft hangen.
Overigens wil ik ook nog de ontsteking controleren; welke stroboscoop raden jullie aan?
Ik houd jullie op de hoogte.
groeten, Roel
Omdat ik al een tijdje niet met de E21 op pad was geweest, nam ik de E21 op de vrijdag ervoor mee naar m'n werk; een mooi ritje van 100km retour over de snelweg, kijken of nog alles naar wens is.
Bij het starten, merkte ik al dat niet alles liep zoals voorheen... de choke moest wat verder uit (zo'n 1500 i.p.v. 1200 tpm) voor ze stabiel bleef lopen, maar eenmaal (warm) op de autoweg merkte ik af en toe een lichte hapering, terwijl ik vrij constant 100 a 110 reed. Maar goed, ik dacht dat dat kwam doordat ik al een tijdje niet meer met de E21 had gereden...
Toen ik echter terug schakelde van 5 naar 4, viel ze uit. Rustig naar de vluchtstrook gestuurd en opnieuw starten lukte wel, alleen wel met het nodige gas geven erbij.
Enfin, uiteindelijk was ik blij dat ik op het werk was aangekomen, want bij elk stoplicht bleef ze niet stationair lopen en met de choke uit liep ze erg onregelmatig; alsof elke auto in de buurt uitgedaagd moest worden voor een sprintje...
Uiteindelijk maar met de E30 naar de Sharknosemeeting gegaan.
Kort samengevat de symptomen:
- probleem is plotseling ontstaan
- motor blijft niet stationair lopen (valt uit)
- loopt vrij rauw (schokt, schud en wiebelt behoorlijk)
- accelereren gaat prima en vloeiend.
Op internet kwam ik een filmpje tegen, van een Weber 32/34 DMTL die hetzelfde geluid maakt als de mijne nu. Ik weet echter niet of dit normaal is?
En dan doel ik op -hoe moet ik het omschrijven?- het pruttelend/zuigend geluid.
Veel heb ik er overigens nog niet aan kunnen doen. Ik heb rijkelijk met remreiniger gespoten rondom de carburateur, de voetpakking gecontroleerd; de slang naar de rembekrachtiger is ook in orde. Daarnaast verschijnt er een straaltje benzine als ik de gashendel beweeg.
Wel heb ik gemerkt dat de motor sneller gaat lopen, zodra ik een vinger op de opening van de carburateur leg... minder lucht => sneller lopen = conclusie= te veel lucht bij vinger weg? Dus hij moet ergens te veel lucht aan zuigen of... toch ergens te weinig benzine krijgen?
De verdelerkap heb ik schoon gemaakt, evenals de bougies. Het viel me op dat de bougies zwart (droog) waren, wat duidt op een te rijk mengsel volgens de boeken?
Vervolgstap is het bekijken van de vlotters, misschien dat daar iets blijft hangen.
Overigens wil ik ook nog de ontsteking controleren; welke stroboscoop raden jullie aan?
Ik houd jullie op de hoogte.
groeten, Roel
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 11992
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Welke weber heb jij precies?
Bekende weber zaken zijn:
* een verstopte stationairsproeier. (zit aan de zijkant en kun je makkelijk verwijderen en doorblazen.)
* Een losgelopen stationairsproeier.
Verder:
* Losse vacuumslang.
* Inlaatspruitstuk vacuumlek (aan motorblok omdat je de voetpakking al gecontroleerd heb.)
Te weinig brandstoftoevoer lijkt me niet helemaal omdat je wel goed kunt accelereren en bijvoorbeeld 100 Km/h kunt rijden.
Bekende weber zaken zijn:
* een verstopte stationairsproeier. (zit aan de zijkant en kun je makkelijk verwijderen en doorblazen.)
* Een losgelopen stationairsproeier.
Verder:
* Losse vacuumslang.
* Inlaatspruitstuk vacuumlek (aan motorblok omdat je de voetpakking al gecontroleerd heb.)
Te weinig brandstoftoevoer lijkt me niet helemaal omdat je wel goed kunt accelereren en bijvoorbeeld 100 Km/h kunt rijden.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Hoi Peter,
Ik heb een Weber 32/34 DMTL (0 2029)
Heb ik dan het volledige type te pakken?
Bedankt al voor de tips zover
groeten, Roel
Ik heb een Weber 32/34 DMTL (0 2029)
Heb ik dan het volledige type te pakken?
Bedankt al voor de tips zover
groeten, Roel
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Als Peter het niet weet dan weet niemand het hier
[img]https://i.imgur.com/NwLeGXT.jpg[/img]
- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 11992
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Jij heb geen electronische zaken aan die carb?RJ wrote:Hoi Peter,
Ik heb een Weber 32/34 DMTL (0 2029)
Heb ik dan het volledige type te pakken?
Bedankt al voor de tips zover
groeten, Roel
Of heb je de uitvoering met een stationairklep? Als die verrot is of geen spanning krijgt dan loopt je auto niet stationair maar zijn ook de benodigde kanalen afgesloten.
Het kan zijn dat je even zekering nummer 3 moet kijken.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Potv... ik schaam me dood... Peter!... Mr. Carburettor oftwel Mr. Carbu Redder oftwel de Held van de dag!!!
Zekering 3 was foetsie
Ongelofelijk... heb al een paar avonden zitten zoeken en de hele motorruimte met remreiniger ondergespoten op zoek naar een vacuumlek.
Menig fora sprak over vacuumlekken en spoeiers, vlotters en dergelijke... maar niemand had het over een zekering!
Ik snapte al niet waarom het probleem er opeens was.
Die ontbrekende zekering had ik niet gezien, omdat enkele plekken bij mijn auto leeg zijn en ik geen elektrische pomp heb, waar zekering 3 ook een rol in speelt.
Die stationairklep is inderdaad het enigste van de hele carburateur waar een elektronisch component aan zit.
Overigens, toen ik de nieuwe zekering plaatste, viel deze er meteen weer uit, dus ik heb de pinnetjes een stukje verbogen. Nu snap ik ook waarom de oorspronkelijke zekering weg is.
Ze loopt weer als vanouds!
Peter, nogmaals dank! Had ik nu maar eerder mijn vraag gepost...
groeten, Roel
Zekering 3 was foetsie
Ongelofelijk... heb al een paar avonden zitten zoeken en de hele motorruimte met remreiniger ondergespoten op zoek naar een vacuumlek.
Menig fora sprak over vacuumlekken en spoeiers, vlotters en dergelijke... maar niemand had het over een zekering!
Ik snapte al niet waarom het probleem er opeens was.
Die ontbrekende zekering had ik niet gezien, omdat enkele plekken bij mijn auto leeg zijn en ik geen elektrische pomp heb, waar zekering 3 ook een rol in speelt.
Die stationairklep is inderdaad het enigste van de hele carburateur waar een elektronisch component aan zit.
Overigens, toen ik de nieuwe zekering plaatste, viel deze er meteen weer uit, dus ik heb de pinnetjes een stukje verbogen. Nu snap ik ook waarom de oorspronkelijke zekering weg is.
Ze loopt weer als vanouds!
Peter, nogmaals dank! Had ik nu maar eerder mijn vraag gepost...
groeten, Roel
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 18664
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Hahahaha, some say het eats nut and bolts for breakfest.....
Mooi dat je weer kunt rijden, Roel.
Mooi dat je weer kunt rijden, Roel.
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
[img]https://i.imgur.com/NwLeGXT.jpg[/img]
- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 11992
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Mooi dat het is opgelost. Was alles maar zo makkelijk
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Goed bezig Peter en Roel kan weer rijden
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Poe... laatste post van mij... 7 juli 2017!
Gebeurd er dan helemaal niets op E21 vlak? Nou euh... eigenlijk niet nee... door omstandigheden heb ik de E21 weinig aandacht kunnen geven, behalve een beurtje.
Op een gegeven moment moesten we met de auto's uit de gehuurde loods, vanwege ander plannen van de eigenaar (die dit keurig ruim van te voren had aangegeven). Hierdoor zijn we terecht gekomen in een nieuwere, kleinere loods zodat het e.e.a. toch fijn droog binnenstaat, alleen verder verder van huis.
Naast deze verhuizing, heb ik last -wat meer mensen zullen herkennen- van te veel projecten... maar goed, ik ga ze allemaal afmaken... ooit
De E21 stond voorheen in de garage aan huis, waardoor ik hem sneller meenam voor een rondje door het Limburgse land. Nu staat daar de 2002, zodat ik daar met meer regelmaat aan kan werken (in de nieuwe loods is helaas te weinig sleutelruimte), maar een hardnekkige wespenplaag gooide vorig jaar roet in het sleutelen. Niet erg prettig als er steeds een geel/zwart geïrriteerde Messerschmitt op je af komt...
Er komen dan ook maar weinig kilometers op de teller van de E21. Vorig jaar naar de Sharknose meeting geweest en nog een toerritje in de herfst, maar meer uitjes kan ik mij eigenlijk niet herinneren.
Dit jaar is hij pas afgelopen zaterdag naar buiten mogen komen, voor een ritje naar het mooie Liempde en Den Bosch
Dat ging op zich best goed, ware het niet dat ik de motor niet fijn vind lopen. Op toeren merk ik weinig, maar stationair is het een geschud en gepruttel (wordt vervolgd)
Ik moet nog uitzoeken waar dat aan ligt (er zit inmiddels verse benzine in), maar ik speel al langer met de gedachten om er een Hot-spark, Pertronix, 123-ignition of ander alternatief in te plaatsen (ooit ) Ik heb al van verschillende mensen er goede berichten over gehoord, waaronder een rustigere loop.
In 2019 is mij nog een E36 318ti Compact aan de vingers blijven plakken; met als reden de M42, die ik (ooit ) in de E30 ga lepelen. Die laatste staat sinds vorig jaar geschorst in de loods. Eigenlijk was het de bedoeling om de Compact maar "even" te rijden, maar ik vind het veelste geinig eigenlijk en er zat nog een jaar apk op. En aan de automaat ga ik zowaar ook wennen!
Nou... de E46 coupé is nog niet voorbij gekomen... laat ik die ook maar even beschrijven: die doet gewoon uitstekend zijn best.
Inmiddels 7jaar in mijn bezit, bijna 250.000km op de teller en behalve regulier onderhoud (of een gescheurde waterslang), geen problemen met de auto. Vorig jaar is deze mee geweest op vakantie in Luxemburg en de Duitse Eiffel en dat zonder problemen.
Het enigste waar ik nog mee stoei is het vervangen van een aantal rubbers. De rubbers bij de klapramen achter zijn dramatisch, maar de nieuwe rubbers (€90,- p.s.) schijnen nog sneller te vergaan dan de oude...
Resumé... genoeg ideeën & projecten, nu nog de tijd vinden, want de vriendin wil ook aandacht
groeten, Roel
PS
Soms wordt je toch nieuwsgierig, hoe het gaat met je vorige auto's... rijden ze nog rond? In Nederland of ergens in Timboektoe of zijn de inmiddels niet meer onder ons...
Laatst bij google eens een kenteken ingevuld en warempel... "mijn" oude E36 328i leeft nog! Weliswaar niet met de koplampen en nieren die ik erin zou zetten, maar hij leeft nog en dat nadat ik 7j geleden afscheid van hem genomen heb!
Aangezien er copyright op zit (autopics.nl), doe ik alleen de google link (mag dat wel?)
linkje
Bron: https://roadunity.com/57-walnut-gunners/
Dat doet me toch plezier, want ik heb het altijd een fijne auto gevonden.
Gebeurd er dan helemaal niets op E21 vlak? Nou euh... eigenlijk niet nee... door omstandigheden heb ik de E21 weinig aandacht kunnen geven, behalve een beurtje.
Op een gegeven moment moesten we met de auto's uit de gehuurde loods, vanwege ander plannen van de eigenaar (die dit keurig ruim van te voren had aangegeven). Hierdoor zijn we terecht gekomen in een nieuwere, kleinere loods zodat het e.e.a. toch fijn droog binnenstaat, alleen verder verder van huis.
Naast deze verhuizing, heb ik last -wat meer mensen zullen herkennen- van te veel projecten... maar goed, ik ga ze allemaal afmaken... ooit
De E21 stond voorheen in de garage aan huis, waardoor ik hem sneller meenam voor een rondje door het Limburgse land. Nu staat daar de 2002, zodat ik daar met meer regelmaat aan kan werken (in de nieuwe loods is helaas te weinig sleutelruimte), maar een hardnekkige wespenplaag gooide vorig jaar roet in het sleutelen. Niet erg prettig als er steeds een geel/zwart geïrriteerde Messerschmitt op je af komt...
Er komen dan ook maar weinig kilometers op de teller van de E21. Vorig jaar naar de Sharknose meeting geweest en nog een toerritje in de herfst, maar meer uitjes kan ik mij eigenlijk niet herinneren.
Dit jaar is hij pas afgelopen zaterdag naar buiten mogen komen, voor een ritje naar het mooie Liempde en Den Bosch
Dat ging op zich best goed, ware het niet dat ik de motor niet fijn vind lopen. Op toeren merk ik weinig, maar stationair is het een geschud en gepruttel (wordt vervolgd)
Ik moet nog uitzoeken waar dat aan ligt (er zit inmiddels verse benzine in), maar ik speel al langer met de gedachten om er een Hot-spark, Pertronix, 123-ignition of ander alternatief in te plaatsen (ooit ) Ik heb al van verschillende mensen er goede berichten over gehoord, waaronder een rustigere loop.
In 2019 is mij nog een E36 318ti Compact aan de vingers blijven plakken; met als reden de M42, die ik (ooit ) in de E30 ga lepelen. Die laatste staat sinds vorig jaar geschorst in de loods. Eigenlijk was het de bedoeling om de Compact maar "even" te rijden, maar ik vind het veelste geinig eigenlijk en er zat nog een jaar apk op. En aan de automaat ga ik zowaar ook wennen!
Nou... de E46 coupé is nog niet voorbij gekomen... laat ik die ook maar even beschrijven: die doet gewoon uitstekend zijn best.
Inmiddels 7jaar in mijn bezit, bijna 250.000km op de teller en behalve regulier onderhoud (of een gescheurde waterslang), geen problemen met de auto. Vorig jaar is deze mee geweest op vakantie in Luxemburg en de Duitse Eiffel en dat zonder problemen.
Het enigste waar ik nog mee stoei is het vervangen van een aantal rubbers. De rubbers bij de klapramen achter zijn dramatisch, maar de nieuwe rubbers (€90,- p.s.) schijnen nog sneller te vergaan dan de oude...
Resumé... genoeg ideeën & projecten, nu nog de tijd vinden, want de vriendin wil ook aandacht
groeten, Roel
PS
Soms wordt je toch nieuwsgierig, hoe het gaat met je vorige auto's... rijden ze nog rond? In Nederland of ergens in Timboektoe of zijn de inmiddels niet meer onder ons...
Laatst bij google eens een kenteken ingevuld en warempel... "mijn" oude E36 328i leeft nog! Weliswaar niet met de koplampen en nieren die ik erin zou zetten, maar hij leeft nog en dat nadat ik 7j geleden afscheid van hem genomen heb!
Aangezien er copyright op zit (autopics.nl), doe ik alleen de google link (mag dat wel?)
linkje
Bron: https://roadunity.com/57-walnut-gunners/
Dat doet me toch plezier, want ik heb het altijd een fijne auto gevonden.
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
- BertjeConti
- E21 Mad
- Posts: 3012
- Joined: Mon Nov 04, 2013 9:49 pm
- My E21(s): E12 520-6
- Location: nederland , Weert
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Roel, ik ben wel benieuwd naar je 2002, heb je daar op een of ander forum meer over staan?
Megasquirted '77 E12 520-6
Aspen Silver '96 E39 523i
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29247
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Sowieso houdt jouw hele verzameling je leuk bezig zo, niet zo gek dat je dan af en toe keuzes moet maken welke auto('s) je aandacht geeft. Bekend probleem haha, de Baur staat hier nog vuil te wezen van de Eifeltrip september 2019!
Vwb het lopen van de E21, ik zou eerst eens op zoek gaan naar de oorzaak. Misschien carburateurtje, valse lucht? FF compressie meten en grote ronde check up doen, eerst zorgen dat de basis onderzocht en goed is.
Succes iig en fotootjes van het wagenpark zijn altijd welkom!
Vwb het lopen van de E21, ik zou eerst eens op zoek gaan naar de oorzaak. Misschien carburateurtje, valse lucht? FF compressie meten en grote ronde check up doen, eerst zorgen dat de basis onderzocht en goed is.
Succes iig en fotootjes van het wagenpark zijn altijd welkom!
Regards/groeten, Jeroen