Onderstaand hebben we geprobeerd de auto zo goed mogelijk weer te geven. Let wel, er is nul komma niks aan de auto gedaan. Met een rondje echt miereneuken met o.a. een pot Commandant oid zijn vast de kleine plekjes van vuil of overmatige tectyl ook wel te verwijderen. Want zo minutieus als de auto gedocumenteerd is, zo is de auto bijvoorbeeld ook getectyleerd. Ook onder randen en lijsten, met nauwelijks morsingen. Dat heeft vast meegewerkt aan het geweldige totaalplaatje en de museumwaardige conditie. Want ik heb veel gezien, maar deze conditie heb ik de afgelopen 10 jaar, of misschien wel langer, niet meer gezien. Als je zou zeggen dat de auto 30.000 km had gelopen was dat net zo geloofwaardig geweest.
In onze ogen is de auto dusdanig bijzonder dat deze de nodige hoofdbrekens heeft opgeleverd. Eigenlijk moet je zoiets niet verkopen, hoewel 'ie wel met dat doel is gekocht. Voor een super bod mag 'ie weg, maar anders gaat 'ie helemaal nergens heen.




































Bestelbon, correspondentie met importeur Alimpo, aankoopnota, nota's eerste onderhoudsbeurten

De eerste pagina van het handgeschreven logboek dat naast alle fakturen ook is bijgehouden. Onderaan deze pagina lezen we zelfs "11-10-77 Auto gewassen en gezeemd"


Nog maar een pagina

Totaaloverzicht oliebeuretn, bougiewissels etc etc

Originele set boekjes etc

Originele set kentekenpapieren zonder doorhalingen

Artikel in AMK een paar jaar terug
