Mijn M30 2,5 heeft nu (aantoonbaar ) 243000km gelopen.
Wil je even komen luisteren, loopt mooier dan een M20!
700 toeren stationair is echt fluisterstil.
M20 blokken zijn toch ook sterk zat? Tenminste, zoals bij elke motor als je op de temperatuur let en warm rijden is natuurlijk ook belangrijk. Maar ik zie ook zat M20 met 250.000 km of meer.
Gerwin
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot 1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun 1988 BMW E34 535iA in Lachssilber 2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau 2007 Mini R56 Cooper in Chilired
Tsja behalve de bekende problemen cylinderkop/koppakking, hoe vaak hoor je dat een M20 in elkaar loopt? Maar erg weinig volgens mij. Ben het wel eens dat al die kettingaangedreven blokken sterker zijn zowel qua constructie als imago, maar een M20 is zeker niet beroerd.
De auto stond buiten met 3 lege banden en natuurlijk achter in het hoekje. Om een lang verhaal kort te maken.
de kriksteunen lagen letterlijk op de grond eruit gevallen. Links een gat van 30 cm in het vierkant. Rechts was al niet veel beter. Binnenschermen achter beide flinke roestvorming en de aanhechting naar de achterbakvloer was gewoon gatenkaas. Interieur vele slijtplekken. Motor heb ik niet gehoord maar dat zag er redelijk uit. Uitlaat en omgeving waren wel zwartgeblakert aan de achterzijde dus het geeft een indicatie.
De verkoper vroeg me wat ik ervoor zou willen betalen ( vraagprijs 2750 euro). Ik vertelde dat ikhem absoluut niet zou willen. Ik kon hem zo meenemen voor 1000 euro. Dat is hij ook niet waard in mijn mening.
Ze zijn in ieder geval iest gezakt met de prijs. Een APK kan nu niet meer
De auto stond buiten met 3 lege banden en natuurlijk achter in het hoekje. Om een lang verhaal kort te maken.
de kriksteunen lagen letterlijk op de grond eruit gevallen. Links een gat van 30 cm in het vierkant. Rechts was al niet veel beter. Binnenschermen achter beide flinke roestvorming en de aanhechting naar de achterbakvloer was gewoon gatenkaas. Interieur vele slijtplekken. Motor heb ik niet gehoord maar dat zag er redelijk uit. Uitlaat en omgeving waren wel zwartgeblakert aan de achterzijde dus het geeft een indicatie.
De verkoper vroeg me wat ik ervoor zou willen betalen ( vraagprijs 2750 euro). Ik vertelde dat ikhem absoluut niet zou willen. Ik kon hem zo meenemen voor 1000 euro. Dat is hij ook niet waard in mijn mening.
Ze zijn in ieder geval iest gezakt met de prijs. Een APK kan nu niet meer