Van mijn kant:
Fotografie
Vanaf m'n 7e loop ik met camera's te zeulen en ook al behoorlijk jong ging ik dat combineren met autootjes en fietste ik vanaf m'n 13e met enige regelmaat van Leiden naar Zandvoort om onder heb hek door te kruipen en races te gaan kijken en fotograferen. Op m'n 15e stond ik met de Formule 1 (toen nog) op Zandvoort plaatjes te schieten in de pits. Van daaruit is dat steeds verder gegaan. Ik heb inmiddels zoveel gezien dat de landelijke raceklasses me niet echt meer boeien en ook Le Mans niet meer met alle diesels, dus tegenwoordig bezoek ik jaarlijks nog enkele klassieker race evenementen zoals de OGP en de Le Mans Classic. Leuk dat oude schreeuwende en stampende spul! Daar heb ik altijd dikke pret en schiet af en toe wat plaatjes
HiFi/High End
Ook dat heeft al van jongsaf aan mij interesse. Beunde vanaf m'n 13e al bij in de plaatselijke radiozaak en vanaf ongeveer m'n 20e tot 35e bij RAF druk geweest in allerhande functies, voornamelijk met High End. Daar ligt dus toch wel een stukje basis met electronica. Heb niet zoveel met tv/video/film en home cinema maar vooral met audio. De huidige stereo bestaat (oa) uit hybride klasse A monoblokjes en een fraaie platenspeler waarop ik graag spul draai à la Pink Floyd, hoewel ik er niet altijd evenveel tijd of geduld meer voor heb om neer te ploffen en gewoon een avondje te gaan luisteren.