Inmiddels mijn hersens zitten pijnigen en Ik denk dat ik een vermoeden heb hoe dit gegaan is
Waarschijnlijk heeft er altijd al ergens een lek gezeten, of de aansluiting met de hoofdremcylinder of de bekrachtiger zelf is waarschijnlijk lek.
We hebben hem een keer geprobeerd te ontluchten met een zo'n soort profi easybleed en dat liep uit op een spetterboel waarbij de remvloeistof vrolijk in het rond spoot omdat de dop niet goed pastte.
Niet leuk en wat doe je dan, de waterslang erop en spoelen tot je een ons weegt.
Wel de motor laten draaien die tijd want stel dat je ergens water spuit waar je het niet wilt hebben. En daar zit waarschijnlijk de oorzaak van het water in de bekrachtiger.
Door het lek is dit water naar binnen gezogen en daar lekker een jaartje gaan broeden.
Ik heb al heel wat rembekrachtigers gedemonteerd en daarvan was er maar 1 slecht.
De rest is altijd spik en span van binnen, net als de set die er nu op gegaan is.
Beter nu dan in de Alpen.