Het groot niet te vermijden off-topic topic
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Dat is wel een hele aparte manier van afschrijven.
Ik hoop toch enigszins dat onze E21'jes iets meer stevigheid hebben (ben bang van niet)
Ik hoop toch enigszins dat onze E21'jes iets meer stevigheid hebben (ben bang van niet)
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
48km per uur op de muur:

So many cars, so little time
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
das dus van boven naar beneden een e10, een e21 en een e30. Nou hebben we geen goed totaalplaatje van de e21, maar de grafiek van de e30 is niet heel veel mooier.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Wel grappig hoor, zaken doen met China. Alleen al vanwege de namen van mensen daar... Lorrie, Lucky, Water, Elsie, Ping, Ong, Wu, Kow, ...
Maar ach, de Franse dames hier heten bijv Niveau en Cocquerel dus het kan nog erger haha
Maar ach, de Franse dames hier heten bijv Niveau en Cocquerel dus het kan nog erger haha
Regards/groeten, Jeroen
Peter V. wrote:Dat is wel een hele aparte manier van afschrijven.
De foto's zegge genoeg van die crashtest (e10, e21, e30) Gewoon duitse degelijkheid...
Ik verwacht echter dat een E21 het wel veel beter doet bij zo'n zelfde test als die amerikaan...
Die amerikane hebbe een stevig onderstel/chasis waar wij in nederland stalen loodsen mee bouwen, maar de opbouw is een lege doos erboven op...
Ik blijf me steeds verbazen als je naar programma's kijk zoals "amercan hot rod"... daar tille ze zo met 4 man ff de opbouw van zo'n auto af...
Als je daarbij nadenkt kun je ook niet meer verwachten als wat je op het filmpje ziet...
Gr. Randy
e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Toch moet ik zeggen dat een lege E21 cas ook niet erg zwaar is hoor. Deze hebben we met drie man ook zo op een trailer gelegd (ongeveer 180 kg). En daar zitten de balken al bij natuurlijk.
Gr Peter V.
whahahaha
groeten loentje
groeten loentje
- Jeroen
- Site Admin
Lekker kansloos weer, en dat hoopje incapabele nietsnutten kan nog niet eens zeggen waarom. Vinden ze het gek als mensen voor eigen rechter gaan spelen.De Telegraaf wrote:
Amstelveens tuig alweer vrij
AMSTELVEEN - De vier jongemannen die ervan worden verdacht afgelopen zaterdagavond drie buurmannen bij het straatfeest in de Amstelveense wijk Middenhoven te hebben afgetuigd, zijn – tot frustratie van de burgemeester en slachtoffers – alweer op vrije voeten gesteld.
Het besluit is eveneens een domper voor justitie, dat juist om een verlenging van de hechtenis met veertien dagen had verzocht. Justitie verdenkt hen van poging tot doodslag, zo werd gisteren duidelijk. „Het gaat hier om heftige feiten, er is behoorlijk letsel bij de slachtoffers”, aldus een woordvoerster van het openbaar ministerie.
De rechtbank kon gisteravond geen toelichting op de beslissing geven. Justitie gaat in hoger beroep en wil dat de vermeende relschoppers opnieuw worden opgesloten.
Regards/groeten, Jeroen
Idd, kansloos gebeuren
Mensen moeten gewoon van andersmans spullen en andere mensen afblijven. Er kan altijd wel eens een ruzie ontstaan, maar volgens mij heb ik mijn kroegcarriere van inmiddels 15 jaar nog maar één keer ruzie gehad!!
Groeten Loentje
Mensen moeten gewoon van andersmans spullen en andere mensen afblijven. Er kan altijd wel eens een ruzie ontstaan, maar volgens mij heb ik mijn kroegcarriere van inmiddels 15 jaar nog maar één keer ruzie gehad!!
Groeten Loentje
- Jeroen
- Site Admin
Zomer installeren... ███████████████░░░░░░░░░░░░░░ 44% DONE
Installatie Mislukt. 404 error. Probeer het volgend jaar opnieuw.
Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
hoezo mislukt? De zomer viel dit jaar op maandag voor twee weken terug hoor. Wel blijven opletten Jeroen, het is alweer herfst.
- Jeroen
- Site Admin
Onze vriend 340i van Down Under maakt trouwens hilarische filmpjes in zijn Midmounted Mazda Minitruck topic, laatste is ook weer erg goed en mooi gedaan:
Regards/groeten, Jeroen
Idd had al eens een filmpje van hem gezien, maar ziet er erg goed uit!!
groeten loentje
groeten loentje
- Jeroen
- Site Admin
Pfffff op een Amerikaanse (dat verklaart een hoop) website lees ik de volgende beschrijving van de nieuwe auto van Beckham
Wat voor kansloze beschrijving is dat van een 540 pk asfaltbrander? Voor een beetje autogek die overweegt dik 4 ton neer te leggen zijn dat tegenwoordig de zaken die 't 'm doen? Welkom in het grote land der Primus rijders! Ja Primus als in primitivo of primus brander. Bijna net zo kansloos als een krant die recentelijk de 10 meest geweldige auto's aller tijden publiceerde. Dat de McLaren F1 daar tussen stond, daar kan ik me in vinden. Maar dat er een foto bij was gezet van een MP4/9 Formule 1 auto is dan een beetje jammer...Daily Mail wrote:
It seems baby Harper Seven isn't the only new addition to the Beckham household - with this $300,000 Ferrari parked in the driveway of the family's Malibu summer beach house. The black Ferrari 612 Scaglietti, complete with a customised number '7' logo, appears to be the latest motor in David and Victoria Beckham's collection of luxury cars...
With a top speed of 196mph, it can accelerate from 0-60mph in precisely 4.2 seconds. And without any customisation, the Italian motor costs in the region of $250,000 brand new...
Since its initial launch in 2004, Ferrari added a satellite navigation system, voice recognition, MP3 player, Bluetooth and a Compact Flash memory card reader, allowing the owner to store and play up to 4GB of music.
Regards/groeten, Jeroen