FF lekker zeuren over de overheid
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Re: FF lekker zeuren over de overheid
maar het is natuurlijk een zotte maatregel, met dat gedoe over op kenteken zetten na '86. Gebouwd in '86 of eerder is gebouwd in '86 of eerder. en dan maakt het toch niet uit wanneer dat ding een kenteken heeft gekregen? En voor de importboys onder ons, ik mag hopen dat ze niet bedoelen dat het gaat over auto's die pas na '86 een kenteken in NEDERLAND hebben gekregen, maar een kenteken in het algemeen...
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Hadden we 't al eens over de plietsie gehad?

Man verdronken voor ogen politie
VALKENSWAARD - Een nog onbekende man is in de nacht van woensdag op donderdag in Valkenswaard verdronken toen hij wegrende voor surveillerende agenten en in het water viel. De politie gaat uit van een ongeval, zei een woordvoerder donderdag.
Blijven zoeken, maar begin eens bij je eigen grijze massa.
Zwangere verdachte ontsnapt uit ziekenhuis
DEN BOSCH - Een 35-jarige hoogzwangere verdachte Servische is dinsdagavond op eenvoudige wijze ontsnapt uit het ziekenhuis in Den Bosch. Ze kon het ziekenhuis uit wandelen omdat justitie ervoor had gekozen om haar niet permanent te laten bewaken door de politie, zei een justitiewoordvoerster donderdag naar aanleiding van een bericht in het Brabants Dagblad.
De vrouw werd een week geleden aangehouden omdat ze in Boxtel met een 17-jarig meisje uit Duitsland een 82-jarige vrouw van haar pinpas had beroofd. Omdat ze op haar vlucht met een auto ook de eigenaar van een winkel raakte, werd ze bovendien beschuldigd van poging tot doodslag.
De politie is naar haar op zoek.
Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Ik snap het wel... Had die vluchtende inbreker nu te snel met zijn auto gereden, dan hadden ze m wel gehad! En die Servische? Tja, als je gewoon weg kunt wandelen? Ik had t ook gedaan. Maar als ze door rood licht was gereden, dan had ze vast nog vast gezeten.
- Jeroen
- Site Admin
Blijft leuk volk die apenpakkies. Gisteravond heeft in Houten een politiemens gemeend dat je een compleet ondergelopen viaduct prima door kunt rijden met de auto. De auto strandde (duh!) en de agenten kwamen met de schrik vrij. En dat soort volledig gebrek aan grijze massa is dan onze politie? Dit komt nooit meer goed.
Ik kan alleen maar hopen dat Ite met de hele familie is uitgerukt om ze eens uitgebreid uit te lachen.

Ik kan alleen maar hopen dat Ite met de hele familie is uitgerukt om ze eens uitgebreid uit te lachen.

Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP
Helaas gemist, maar ik had daar wel een nat pak voor over. Wat een empty heads.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Whaha wat een eikels. Tja het denkniveau van politie agenten... Ze worden erop geselecteerd.
- Jeroen
- Site Admin
Tsja ik hoor ook wel eens iets over selectiecriteria maar als het om IQ gaat is het blijkbaar geen minimum niveau maar een maximum. Als in "je IQ mag niet hoger zijn dan je schoenmaat" ofzo 

Regards/groeten, Jeroen
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Maar ergens zijn we toch weer het beste in......
melkkoe
melkkoe
So many cars, so little time
- Jeroen
- Site Admin
Op Telegraaf.nl vandaag...
Twee Roemenen met zakken vol kleingeld uit een gekraakte parkeerautomaat worden heengezonden. Bewijs ooggetuige (!!) "te mager". Studente plukt bloemen op een braakliggend terrein, wordt door veiligheidscamera's gezien en door politieagenten op de bon geslingerd voor het "schade toebrengen aan natuur". 100 euro boete! Twee berichten op de site van de Telegraaf. Tranen schieten in mijn ogen, zowel van het lachen als het huilen. Wie weet nog het tij te keren in een land waarin uitsluitend "criminelen" waarvan politie en rechters verder niets te vrezen hebben worden aangepakt?
Twee Roemenen met zakken vol kleingeld uit een gekraakte parkeerautomaat worden heengezonden. Bewijs ooggetuige (!!) "te mager". Studente plukt bloemen op een braakliggend terrein, wordt door veiligheidscamera's gezien en door politieagenten op de bon geslingerd voor het "schade toebrengen aan natuur". 100 euro boete! Twee berichten op de site van de Telegraaf. Tranen schieten in mijn ogen, zowel van het lachen als het huilen. Wie weet nog het tij te keren in een land waarin uitsluitend "criminelen" waarvan politie en rechters verder niets te vrezen hebben worden aangepakt?
Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP
Ik denk dat ik maar eens een parkeer automaat leeg ga trekken, kan ik eindelijk weer eens een bloemetje voor mijn vrouw kopen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Jeroen
- Site Admin
Tsja maar je moet toch wel zwakzinnig zijn als vrouw als je wat wil met dergelijk triest volk dat vooral druk is met risicomijdend en zinloos het bonnenboekje vullen. Een beetje vrouw kiest dan toch liever, eh, zeg twee Roemenen 

Regards/groeten, Jeroen
- Jeroen
- Site Admin
Wonderlijk weer. Getuigen te over van mishandeling, brandstichting en bedreiging en geen enkele instantie komt in actie, sterker nog, het moet een jaar duren en er moeten doden vallen voordat er actie komt. Dan kan er bijna een dagvaarding de deur uit. Maar wee je gebeente als je 6 km te hard rijdt...De Telegraaf wrote:
MIDDELBURG - De man die is opgepakt voor de moord dinsdag op een echtpaar in Middelburg, is hun ex-schoonzoon.
De 29-jarige Fred B. maakte er geen geheim van te zullen toeslaan. Hij mishandelde eerder al zijn ex-vriendin Amanda en raakte zwaargewond toen hij haar huis in Haarlem in brand stak. Verder vernielde hij de auto van het echtpaar en van hun dochter en gooide hij de ruiten in met stoeptegels.
Meerdere getuigen vertellen in De Telegraaf dat B. de laatste maanden zware bedreigingen aan Trees (59) en Henk (55) Schroevers uitte. Meermalen stonden beide zoons op het punt het recht in eigen hand te nemen, maar hun ouders wisten hen er telkens van te weerhouden. „Hij wachtte vrolijk tot mijn zusje thuis kwam in de benzinedampen en stak een vuurtje op. Wat een slimme, brave borst”, schamperde haar broer George eerder na de brand in Haarlem.
Amanda werd ernstig bedreigd, fysiek en mentaal mishandeld, verklaren buurtgenoten in Middelburg. Al was het gezin doodsbang, moeder Trees vocht als een leeuw voor haar, zeggen bekenden.
Ondanks alle signalen dat de in Brussel geboren B. een wandelende tijdbom was, greep geen enkele instantie in.
Een rechtszaak vanwege de bedreigingen en brandstichting bij het huis van Amanda wordt nog voorbereid. "Die ligt op dit moment, as we speak, werkelijk klaar om op zitting gepland te worden. Als er een datum is, gaat de dagvaarding de deur uit,” aldus een parketwoordvoerster.
Het OM gaat nu een onderzoek doen naar de feiten voorafgaand aan de dubbele moord. Tijd om in te zetten! Zullen er beschuldigingen worden geuit, heeft men fouten gemaakt, gaan er koppen rollen? Yeah, right! Al het falende, slapende, incompetente en frauderende volk blijft uiteraard zitten, of krijgt een mooie promotie.
Regards/groeten, Jeroen