Vandaag met Rob naar de TechnoClassica geweest. Alleen de compact meegenomen voor een paar snapshotjes maar toch maar ff plaatsen voor een impressie...
Bij binnenkomst liepen we gelijk tegen deze aan, lovely!
Jaaaa een bekende, de Golf 323i van Springbok. Voor de beurs was de prijs, net als veel andere prijzen, even leuk opgehoogd met zo'n 20%

en het was al geen koopje
Auto maar eens nader bekeken. Naar mijn idee is er al eens aan de auto gespoten, naar mijn idee schermen achter bijv, is de auto vers en dik in de tectyl gezet, hele bodem en wielkasten

waarmee de auto in mijn ogen met z'n oorspronkelijke 24K al overpriced is, hoewel erg fraai hoor. Niks tegen tectyl maar dit lijkt meer op maskeren en kan in zo'n prijsklasse gewoon niet.
Een detail toen het voor mij duidelijk was dat de auto waaaay overpriced is, mooie roestplek onder 't rubber en er was meer bijgewerkt
Dit blijft dan wel weer een droomauto
Hee kek nah es, NL auto inclusief de juiste stickers op de achterruitjes
Dan over naar de BMW stand, het begon goed al hadden we die al eerder gezien
Overall vond ik de BMW stand niet best. Niet heel veel echt bijzonders, veel plek ingeruimd voor de F30

en veel auto's aangeleverd door de Duitse clubs, maar een aantal auto's waren van bedroevende kwaliteit en originaliteit, iets wat in mijn ogen geenszins op een fabrieksstand thuis hoort. Voorbeeldjes:
- E28 B7 turbo in een niet-originele grijskleur en met veel te veel metallicdeeltjes gespoten
- E24 635 (ofzo) inclusief een kansloos habbibabbi tupperware pakket en chromen lijstjes op de wielkasten
- Vroege E36 325i maar met witte knippers voor en achter
Wat mij betreft moet BMW eens gaan kijken bij de stand van Mercedes waar gewoon (voor zover mogelijk voor een taxi) stuk voor stuk juweeltjes en bijzondere auto's stonden. De BMW stand was wat mij betreft wel het dieptepunt van de show.