Ook wij zijn weer thuis al is het dan met gemengde gevoelens .. super gezellig weekend gehad met de e21 bende en iedereen nog meer weten te apprecieren.
De rondrit is voor ons namelijk niet zo meegevallen .. resultaat de 1984 e30 is niet meer
Alles verliep supervlot .. het regende weliswaar al de ganse voormiddag maar de rijstijl was hierop aangepast.
Na een goeie 120 km ging het dan toch mis .. we reden treintje met 11 auto's .. ik als 8ste toen we in een flauwe rechtse bocht kwamen .. die namen alle voorgaande auto's tegen 50 - 60 km/u dus ik ook .. uit het niets brak de e30 achteraan uit .. reactie was zoals ik al 99 keer een schuiver heb opgevangen .. alleen was er deze keer niet genoeg ruimte en kwamen we met 2 wielen in de grasberm terecht .. vanaf daar was er noch te sturen noch te remmen en is de wagen een 12 tal meter verder in de greppel tot stilstand gekomen. Had het asfalt 50 cm breder geweest was dit niet gebeurd.
Ikzelf had niets, sarah en thomas moesten ter observatie naar het ziekenhuis, ze bleken achteraf beiden OK
Een les die ik uit dit alles heb getrokken .. ik heb 18 jaar altijd sportief tot zeer sportief auto gereden (alpentoer, circuit ed.) Hetgeen je daaruit leert kan je in de meeste gevallen behoeden voor een ongeval maar zeker niet altijd.
Ga ik mijn rijstijl veranderen .. zeker niet .. heb totaal geen schulgevoel of gevoel van onkunde ervaren.
De wagen is uiteraard in duitsland achtergebleven en wordt morgen door mezef opgehaald .. vast staat dat als het blok nog OK is (de mensen die de wagen op de sleepauto hebben gezien denken 99% zeker van wel) dan komt er zeker een vervanger om dit blok in te bouwen. De wagen zelf is afgeschreven maar kan nog wel dienen als donor want vele delen zijn zeker nog ok
Ik ga als de auto thuis is rustig aan het ontmantelen beginnen en dan alles rustig bekijken dus verwacht geen vervanger binnen 2 maand.
Tot slot wil ik uitdrukkelijk nog maar eens bedankt zeggen aan de ganse ploeg voor het opvangen van zowel thomas als sarah toen ik druk was met administratie .. het meegaan naar het ziekenhuis, het leegmaken van de wagen .. kortom het in goede banen leiden van dit alles. Het geeft echt een enorm warm gevoel bij ons alledrie om deel te mogen uitmaken van deze groep mensen
Ook thx aan Peter .. zijn e21 met compleet volgeladen koffer en 5 mensen aan boord heeft ons zonder problemen thuis gebracht ...
Gerrit, Sarah en Thomas