bartgouda wrote:Iemand dit artikel al gezien? Heel erg vet!
http://www.stanceworks.com/2012/05/the- ... preserved/
Het groot niet te vermijden off-topic topic
- pattam2009
- E21 VIP

- My E21(s): '81 323i 2.7i Schwarz
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Bmw E21 323i 2.7i 1981 Schwarz - Beige
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
- jamesV
- E21 Pro
lectuur voor de e30 fan : http://www.autoblog.nl/bmw-e30-333i-uit ... post-50966
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
das wel een heel apart apparaat, maar het lijkt me vooral een rechtuitbrander. Desalniettemin een leuke voor de verzameling!
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Regards/groeten, Jeroen
Ik vond het al vreemd dat ik vandaag door ene Wielsma werd gebeld over mijn adresgegevens en of ik tien parkeerplekken wilde vrijhouden vanmiddag.
De enigste Ferrari waar ik van smelt!
1978 BMW E23 733iA Banaan
2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE
f40 vind ik echt lelijk, doe mij maar een kleintje zoals bijvoorbeeld de 348
maar goed, dan is de verdeling des te makkelijker
groeten loentje
maar goed, dan is de verdeling des te makkelijker
groeten loentje
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
daarom, als er nog een fijne 360 spider tussen zit, neem ik die wel... Liefst Rosso, maar Nero mag ook.
- Jeroen
- Site Admin
308, 328 en 348 zijn maar hokken, met de 355 begint het op een sportauto te lijken. Maar de F40 is eigenlijk de enige echte volbloed die Ferrari ooit voor de straat heeft gemaakt, op geen enkele manier kan het andere spul daar ook maar enigszins bij in de buurt komen. Maar smaken verschillen....
Regards/groeten, Jeroen
Tja niet zo gek dat je in de financiële problemen verkeert wanneer je 10 Ferrari's gekocht hebt 

Sommige Ferrari's vind ik echt beeldschoon. Sommige vind ik niks. De F40 is niet gemaakt om mooi te zijn, maar zoals eerder gezegd om de ultieme raceauto voor de straat te zijn. Die Enzo vind ik pas lelijk, en daar geldt hetzelfde verhaal voor.
Ik kan de F355 heel erg waarderen. Mooi ding, met een bijzondere motor met 5 kleppen per cylinder (vandaar de laatste 5 in de typeaanduiding)

Ik weet niet of je daarmee zegt dat je de rest niks vindt? Of dat ze niet goed genoeg zijn om je te laten smelten?BMWvision wrote:F40
De enigste Ferrari waar ik van smelt!

Sommige Ferrari's vind ik echt beeldschoon. Sommige vind ik niks. De F40 is niet gemaakt om mooi te zijn, maar zoals eerder gezegd om de ultieme raceauto voor de straat te zijn. Die Enzo vind ik pas lelijk, en daar geldt hetzelfde verhaal voor.
Ik kan de F355 heel erg waarderen. Mooi ding, met een bijzondere motor met 5 kleppen per cylinder (vandaar de laatste 5 in de typeaanduiding)

- Jeroen
- Site Admin
Het probleem met veel Ferrari's, en zeker met de modellen tot halverwege jaren '90, is dat het vooral showoff auto's zijn. Niet zo asfaltverschroeiend snel als het uiterlijk doet vermoeden, zeer storingsgevoelig, doorgaans niet waterdicht, wel roestgevoelig en op een trackday geeft de auto (bijv de remmen) na een paar rondjes de geest.
Waar ik wat mee heb: echt oud spul zoals 250SWB, zeker de F40, en een 355 in Giallo...
Waar ik wat mee heb: echt oud spul zoals 250SWB, zeker de F40, en een 355 in Giallo...
Regards/groeten, Jeroen
Daar zeg je wat, wat overigens voor wel meer Italiaanse auto's geldt (Of allemaal?) Over Alfa's heb ik bv veel slechte dingen gehoord op elektrisch gebied.Jeroen wrote:... zeer storingsgevoelig, ...
Wanneer je met een Ferrari op vakantie gaat, doe je er verstandig aan een busje met een monteur en veel reservedelen achter je aan te laten rijden. O ja, en om je koffers te vervoeren
- Jeroen
- Site Admin
Kun je dus beter een fatsoenlijke BMW meenemen. Net zo snel, je kunt je eigen bagage meenemen en het blijft heel. Alleen maak je wat minder de blits en dat is voor bepaalde mensen heel erg belangrijk.
Een deel van die mensen rijdt daadwerkelijk Ferrari, een aardig deel rijdt in een replica op basis van een Pontiac Fiero. Dat is pas lachen. Alles compleet uit proportie, drama wegligging en remmen, en helemaal bijna 130 pk uit een raar 6 cilinder orgel. Maak je bijna de blits
Een deel van die mensen rijdt daadwerkelijk Ferrari, een aardig deel rijdt in een replica op basis van een Pontiac Fiero. Dat is pas lachen. Alles compleet uit proportie, drama wegligging en remmen, en helemaal bijna 130 pk uit een raar 6 cilinder orgel. Maak je bijna de blits
Regards/groeten, Jeroen