Maar met een enkele sessie op een dergelijk evenement denk ik idd dat het anders is. Net als op de weg heeft tenminste driekwart van de mensen geen flauw benul wat ze aan het doen zijn, daar bovenop heeft men de aandacht er niet bij en de spullen niet voor elkaar. In zo'n situatie doe ik 't rustig aan, ook omdat je niet verzekerd bent. Ik vermoed dat dat ook is waarop Ite doelt. Je kunt 't nog zo netjes doen maar net als die
 in die Porsche bij mij, er stuurt er één de verkeerde kant op of verliest de controle en daar ga je, en nog eens onverzekerd ook. Dat risico wil ik op zo'n dag zeker niet nemen, dan pak ik wel weer een keer een gewone trackday mee.
 in die Porsche bij mij, er stuurt er één de verkeerde kant op of verliest de controle en daar ga je, en nog eens onverzekerd ook. Dat risico wil ik op zo'n dag zeker niet nemen, dan pak ik wel weer een keer een gewone trackday mee.

, dat kan prima. De 2 auto's rijden een mooie vaste lijn en ze rijden naast elkaar, dan gaan ze niet van hun lijn af.
 , dat kan prima. De 2 auto's rijden een mooie vaste lijn en ze rijden naast elkaar, dan gaan ze niet van hun lijn af.