Hallo Allemaal
Ben vandaag nieuw hier , Ik zit al geruime tijd op het 3serieforum onder de zelfde naam
Ben mn hele leven al BMW fanaat , ben begonnen met een E21 316 uit 1982 , daarna wat ander duits spul en toen naar de E60 daarna een E91 en zins kort een
F11 diesel ,
Ik ben nu op zoek naar een leuke klassieker in de vorm van een E21 323i mijn oude liefde
Groetjes
Ed
Even voorstellen Edrigmech
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Re: Even voorstellen Edrigmech
Hoi Ed,
Welkom hier! Misschien vind je wel een leuke 323i hier onder Marktkraam, en als je zelf wat hebt opgespoord denken, kijken en beoordelen we ook graag mee hoor. Succes met zoeken en veel plezier hier!
Welkom hier! Misschien vind je wel een leuke 323i hier onder Marktkraam, en als je zelf wat hebt opgespoord denken, kijken en beoordelen we ook graag mee hoor. Succes met zoeken en veel plezier hier!
Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Re: Even voorstellen Edrigmech
Hoi Ed,
welkom, F11 is leuk, denk daar aan als de opvolger van mijn E91, maar die moet eerst nog een jaar of 2 mee.
Over een E21: Dennis heeft een lekkere volle te koop staan in het marktplaatsdraadje.
welkom, F11 is leuk, denk daar aan als de opvolger van mijn E91, maar die moet eerst nog een jaar of 2 mee.
Over een E21: Dennis heeft een lekkere volle te koop staan in het marktplaatsdraadje.