Zo! Das er een in de categorie TOP.
Mooi ding hoor, wielen zijn geen pan, maar die zijn zo gewisseld.
Dikke punten voor de bananen man.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Zo da's een bijzondere spot idd. Maar die wielen, kunnen onder bepaalde E21's best goed staan maar op z'n zachtst gezegd is het onder deze auto mijn smaak niet
Ding is inmiddels gestolen. Tips zijn welkom!! Hopelijk komt ie weer terug, maar ik vrees ervoor... of hij is in onderdelen of naar de UK voor de bangers ofzo.
Last edited by uwbuurman on Tue Apr 15, 2025 6:33 am, edited 1 time in total.
Ja helaas is onze BMW afgelopen donderdag nacht gestolen. De auto stond op eigen terrein maar helaas met de poort open.
Het is groot verdriet omdat hij al sinds de 1e eigenaar in onze famillie is.
Wat voor sporen de auto nu bewandelt weet ik niet, waarschijnlijk zal hij in onderdelen op gaan omdat z'n kleur hem te makkelijk te identificeren maakt.
Ik zoek de aankomende jaren in ieder geval naar carrosserie delen... Wat een toestand.
Echt een nachtmerrie! Inmiddels kijkt de hele E21 community naar de auto uit en wordt het bericht ook volop gedeeld op Facebook, hopelijk wordt de auto toch teruggevonden, we duimen voor jullie!