Peter V. wrote:Uiteraard welkom.
Ik denk dat Odo nog bezig is met zijn terugkomst van de vakantie???
ben terug met enige vertraging.....
lekker uitgerust zeg maar
Peter V. wrote:Uiteraard welkom.
Ik denk dat Odo nog bezig is met zijn terugkomst van de vakantie???
heren welkom en gezelligJkoster wrote:Dan willen jarno en ik ons graag aanmelden,
Ik zeg geen probleem, laat maar weten.Smartie wrote:Mmm, Jeroen met wie heb jij zitten bellen?
Kan misschien toch en als het zonder E21 mag wordt de kans nog groter. Dat is dan wel weer jammer.
Odo, mag ik mij komende dinsdag uiterlijk nog aanmelden?
Hoi Jan,Gator wrote:Hallo
Wat is de uiterste datum om je nog aan te melden weet namelijk na het weekend pas of we wel of niet kunnen en ik kijk ook een beetje naar het weer ivm cabrio e21.![]()
Jan
Hoi Julian,Jkoster wrote:Ik zou ook wel meewillen, maar zou het erg zijn als er een e28 achteraan zou rijden? Aangezien mn e21 nooit meer gaat rijden,
Wacht nog op een terugkoppeling cateraar. Kinderen waarschijnlijk €9,50, volwassen € 15,00.Peter V. wrote:@Odo,
Zijn de kosten van €17,50 ook van toepassing op kinderen?
Verder mag het van mij al zover zijn want het heeft te lang geduurd alvorens we een rit hebben gehad.
Snelweg, de weg er naar toeBeginner E21 wrote:Wellicht dat ikzelf en een vriend van mij ook komen met mijn net aangeschafte e21.
Van Pieter E21 hier op het forum.
Zit er eigenlijk ook een stuk snelweg tussen?

Als het erg kansloos is ben ik standaard afwezig bij dat soort dingen hoor, of het nou werk- of familie-aangelegenheden zijn. Moeten ze maar met wat leuks komen hahaWondermike wrote:Ik baal er echt van dat ik niet mee kan, zeker nu bekend is wat we met de zaak gaan doen voor het 10 jarige jubileum

Leuk! Hebben we dan een hapje bij aanvang of bij de stop om 15.30? Misschien wel handig om even te weten zodat iedereen de lunchplannen en overlevingspakketten daarop kan aanpassen!bremboap wrote:Wacht nog op een terugkoppeling cateraar. Kinderen waarschijnlijk €9,50, volwassen € 15,00.Peter V. wrote:@Odo,
Zijn de kosten van €17,50 ook van toepassing op kinderen?
Verder mag het van mij al zover zijn want het heeft te lang geduurd alvorens we een rit hebben gehad.
Hoi Jan,bremboap wrote:Gator wrote:Hallo
Wat is de uiterste datum om je nog aan te melden weet namelijk na het weekend pas of we wel of niet kunnen en ik kijk ook een beetje naar het weer ivm cabrio e21.![]()
Jan