Sleuteldagboek van Gerwin (eindelijk wat nieuws)
- 323baur
- E21 VIP

Re: Sleuteldagboek van Gerwin (glas + shades)
Een e38 is ruim zat van achteren:)
waar zijn die fap smileys toch
waar zijn die fap smileys toch
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Dat blonde vrouwtje bij ons verderop in de straat ook....323baur wrote:....is ruim zat van achteren:)
323baur wrote:waar zijn die fap smileys toch

Aha, nu snap ik ook de haast van Gerwin voor het elektrische rolllo achterin,
als dat gerealiseerd is.... meisje 7 laten zien
samen op de achterbank,
rollo's omhoog
en fap fap
als dat gerealiseerd is.... meisje 7 laten zien
samen op de achterbank,
rollo's omhoog
en fap fap
- Thegs
- E21 VIP

- My E21(s): '78 320/6 4-sp
'80 323i 5-sp - Location: Wezep (Gld, The Netherlands)
Ik wil ook eens gewassen en gepoetst op een meeting aankomen, dus net terug uit China en maar eens lekker doorgepakt uit werk. De 323i naar de wasbox gescheurd en daar binnen gezet. Was verder niet nodig ofzo...

Heb laatst weer een rondje leuke spulletjes gekocht, waaronder Monello Non Ferro, wat ijzerdeeltjes losweekt van wielen en auto waardoor een nog gladder oppervlak ontstaat voor polijsten en waxen. Het reageert op ijzer door paars te kleuren, kan je gelijk zien dat ik nog teveel rem

Daarna ook de gehele auto behandeld, hiermee verwijder je eigenlijk alle vliegroest van de auto en dat zie je door de paarse stipjes na het inspuiten van de gehele auto. Is wat moeilijk te spotten op rood, maar zo'n behandeling ga ik vanaf nu toepassen op alle auto's die ik aanpak!

Daarna even lekker afgesopt en gedroogd, eigenlijk ging het lekker want het was mooi weer. Daarna thuis even de klei tevoorschijn getoverd en de hele auto even nagelopen. Eigenlijk geen noemenswaardige vervuiling eraf gehaald, viel me hard mee eigenlijk. En wat knapt een auto alleen al op van wassen en kleien.

Morgen als alles meezit een rondje polijsten met het handje en even een rondje wax erop. Dan woensdag nog wat details langslopen en donderdag de extra strut nog monteren. Wordt het toch nog wat deze week.

Heb laatst weer een rondje leuke spulletjes gekocht, waaronder Monello Non Ferro, wat ijzerdeeltjes losweekt van wielen en auto waardoor een nog gladder oppervlak ontstaat voor polijsten en waxen. Het reageert op ijzer door paars te kleuren, kan je gelijk zien dat ik nog teveel rem

Daarna ook de gehele auto behandeld, hiermee verwijder je eigenlijk alle vliegroest van de auto en dat zie je door de paarse stipjes na het inspuiten van de gehele auto. Is wat moeilijk te spotten op rood, maar zo'n behandeling ga ik vanaf nu toepassen op alle auto's die ik aanpak!

Daarna even lekker afgesopt en gedroogd, eigenlijk ging het lekker want het was mooi weer. Daarna thuis even de klei tevoorschijn getoverd en de hele auto even nagelopen. Eigenlijk geen noemenswaardige vervuiling eraf gehaald, viel me hard mee eigenlijk. En wat knapt een auto alleen al op van wassen en kleien.

Morgen als alles meezit een rondje polijsten met het handje en even een rondje wax erop. Dan woensdag nog wat details langslopen en donderdag de extra strut nog monteren. Wordt het toch nog wat deze week.

Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Re: Sleuteldagboek van Gerwin (wax on wax off)
Glimt je nu al tegemoet zeg!!!
Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP

Met alleen kleien trek je de lak wel open, dus een snelle wax is aan te raden.
Mooi rood hoor, Gerwin!
Mooi rood hoor, Gerwin!
- 323baur
- E21 VIP

mooi rood is niet lelijk! impressive!!
als het lukt...kom ik met wat leuks, wat ik al jaren wil hebben en nu eindelijk gekocht heb.
als het lukt...kom ik met wat leuks, wat ik al jaren wil hebben en nu eindelijk gekocht heb.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- uwbuurman
- E21 VIP

E3? Of toch de e9? Of heb je het niet over auto's en kom je met een Prince Albert en een blonde zonnebanksnol?
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
323baur wrote:mooi rood is niet lelijk! impressive!!
Z1??????
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
- 323baur
- E21 VIP

Nog veel gaver. Ik heb er slecht van geslapen. Ik vind die dingen zo mooi..
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Nu ben ik echt benieuwd. Niets frans of italiaans toch?
Gr Peter V.
- 323baur
- E21 VIP

Ik moet mezelf echt enorm inhouden om het niet te vertellen, maar ik wil het als verrassing houden.
Bovendien moest ik snel reageren want er zijn meer kapers op de kust.
Ik heb een aanbetaling gedaan, en nu snel ophalen.
Dus eerst moet ze hier staan, en dan pas ben ik gerust.
Het is een oud beestje!
Bovendien moest ik snel reageren want er zijn meer kapers op de kust.
Ik heb een aanbetaling gedaan, en nu snel ophalen.
Dus eerst moet ze hier staan, en dan pas ben ik gerust.
Het is een oud beestje!
- 323baur
- E21 VIP

yes!!!!!!!!!!!!!