Ja, klaar voor.....
Afgelopen zaterdag de olie ververst, oliefilter, bougies en kleppendekselpakking vervangen.
Ook geprobeerd om de ideale afstelling voor de Weber te vinden maar dat lukt naar ons gevoel niet.
De Weber is weer anders aangesloten, zwarte slang op spruitstuk, witte slang niet aangesloten en de luchtinlaat op de Weber afgedopt.
Met de juiste CO waardes en afstelling van de ontsteking met de lamp kregen we niet het gewenste resultaat.
Uiteindelijk is er op gevoel afgesteld, ze liep mooi en reageerde goed, maar de metingen waren niet goed.
Te hoge CO bij hogere toeren en de ontsteking stond te vroeg. Ik kreeg het advies om naar een testbank te gaan als ik het helemaal goed wilde hebben.
Vandaag naar Speedcenter in Geldermalsen geweest die hadden gelukkig snel tijd en kon het goed combineren met mijn werk in Tiel.
Weber was goed aangesloten, de ontsteking stond bijna goed die is iets bijgesteld. Een set sproeiers in de Weber die voor de luchttoevoeging zorgen zijn vervangen en Weber is afgesteld. De conclusie was dat we op de goede weg waren en dat het motortje in goede conditie verkeerd. Nu is het af....