Kop vlakken M10

Voor alle vragen, reparatieverslagen en upgrades
PJE21
E21 starter
Posts: 22
Joined: Sun Aug 20, 2017 10:07 pm
My E21(s): Mogelijk '77 316 (318)
Location: Het Noorden

Re: Kop vlakken M10

Post by PJE21 »

Wondermike wrote:Zal wel laten horen wat dat geintje gekost heeft. is wel voor een 6 pitter natuurlijk.
Ik hoor het graag! Van welk revisiebedrijf maak je gebruik? :)

Sinds het in m'n situatie gaat om een blok dat ook op LPG zal lopen, ook al wordt het kilometrage misschien maar 5.000-10.000 per jaar, zat ik uit voorzorg ook te denken aan geharde klepzetels. De moeite waard of niet? Zijn er eigenlijk überhaupt nadelen aan verbonden? (Naast waarschijnlijk een beetje extra kosten?)


User avatar
Wondermike
E21 Master
Posts: 7012
Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)
Location: Oudendijk (NL)

Re: Kop vlakken M10

Post by Wondermike »

Ik ben deze keer bij Wamo motorrevisie in Edam geweest. Buurman Koos zat aardig in de richting met 500€ voor een koprevisie.
So many cars, so little time
User avatar
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
Posts: 18702
Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Location: Ljouwert

Re: Kop vlakken M10

Post by uwbuurman »

Buurman Koos weet ongeveer wel waar hij het over heeft :bag
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2006 BMW 320d touring High Executive
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
PJE21
E21 starter
Posts: 22
Joined: Sun Aug 20, 2017 10:07 pm
My E21(s): Mogelijk '77 316 (318)
Location: Het Noorden

Re: Kop vlakken M10

Post by PJE21 »

Ik heb Visser Revisie in Friesland opgebeld. Ook daar zat Buurman Koos aardig in de richting met €500 :wink: ik begin te geloven dat dit bedrag overal wel geldt en dat je voor minder geld niet per se krijgt wat je zoekt.

Wat denken jullie van de geharde klepzetels eigenlijk? Zijn er überhaupt nadelen aan verbonden?
Post Reply