Dus wordt het tijd de Pastellblauer een beetje klaar te gaan maken.
Belangrijkste punt van aandacht is het rubber, voor ligt er Barum brillantis rubber op van 2002 en achter bridgestone B330 dat niet veel nieuwer is. het wordt dus de hoogste tijd voor verse zolen.
Zoals in het banden topic al besproken is er in 14" echt niet veel meer te krijgen, daarom de set 15" waarop nog oude winterbanden liggen (die inmiddels spekglad zijn) maar eens een opknap beurtje gegeven.
Wel jammer dat de kroonkurken er van af gaan, omdat ze zo "basic" waren zie je ze tegenwoordig bijna niet meer, die van mij kwamen van een E23.
Volgens mij komen de 15" velgen van een E34, het zijn geperste aluminium velgen met de looks van staal waar wieldoppen op horen, past eigenlijk prima bij een rally auto (zonder de doppen).
Ik heb ze een goede schoonmaakbeurt gegeven en daarna met een knikkerbusje in metallic antraciet gespoten, zodat ze toch minder saai zijn dan mat zwart.
Daarna de 15 gaten in elke velg rood gemaakt, om er zo toch iets speciaals van te maken. straks komen er nieuwe bandjes op.
de agenda voor de komende periode ziet er als volgt uit:
20 oktober: oefenrit Hornenacht
21 oktober: Salland Twente tocht
18 november: Hornenacht
25 november: Moustache classic
De Hornenacht speelt zich volledig in het donker af, dat is voor ons voor het eerst, best wel spannend

opknap beurtje velgen:
voor:

na:

ben wel benieuwd hoe ze staan....