Het laatste jaar van de 323 dat we er nog mee reden hadden we het zelfde probleem. Zelf niet maar Elly wel
zo onderweg stilvallen en niet meer lopen.En dat op de stomste plekken een maal op de afrit in Gennep dan weer midden in Venray een keer viel ze stil midden voor de deur van een sex club. En de meeste wisten wel van wie die auto was. Als ik ze s’avonds op ging halen was het altijd instappen en lopen.
Met het demonteren kwamen er div slechte contacten tevoorschijn onder de zekering kast.
motor valt uit
-
- E21 starter
- My E21(s): '82 323i manual
Re: motor valt uit
Probleem is opgelost.
vandaag de auto opgehaald in tilburg.
probleem uiteindelijk gevonden.
Het brandstofrelais was kapot en heeft lopen vonken in de zekeringskast. Diverse contactpunten waren dus weggeschroeit.
Eerder heb ik het brandstofrelais al vervangen met een marktplaats exemplaar maar toen niet gekeken naar de contactpunten eronder.
Ook had ik voorheen problemen met mijn radio. Deze eerder dit jaar laten "reviseren". Echter deed hij het vaker niet dan wel. Dit probleem lijkt nu ook verholpen te zijn.
Blij dat de auto weer gemaakt is.
Heerlijk ritje naar huis gemaakt van een uur zonder mankementen
vandaag de auto opgehaald in tilburg.
probleem uiteindelijk gevonden.
Het brandstofrelais was kapot en heeft lopen vonken in de zekeringskast. Diverse contactpunten waren dus weggeschroeit.
Eerder heb ik het brandstofrelais al vervangen met een marktplaats exemplaar maar toen niet gekeken naar de contactpunten eronder.
Ook had ik voorheen problemen met mijn radio. Deze eerder dit jaar laten "reviseren". Echter deed hij het vaker niet dan wel. Dit probleem lijkt nu ook verholpen te zijn.
Blij dat de auto weer gemaakt is.
Heerlijk ritje naar huis gemaakt van een uur zonder mankementen

-
- E21 starter
- My E21(s): '82 323i manual
Nou zeg, wat stond daar mooi spul.
diverse e21, e30, een enkele e24 en meerdere e10's gezien daar waaronder een erg mooie 2002 turbo en een e21 alpina van Edwin zelf die hij aan het opbouwen was.
Bedankt nogmaals voor het adres
- BertjeConti
- E21 Mad
- My E21(s): E12 520-6
Top dat het opgelost is, kun je weer lekker sturen.

Megasquirted '77 E12 520-6
Aspen Silver '96 E39 523i
-
- E21 Fanatic
- My E21(s): BMW 320 BAUR
BMW 320 BAUR
BMW 323i
Mooi dat het is opgelost,
Dus toch weer de zekeringkast.
Dus toch weer de zekeringkast.