Een betaalbare en doeltreffende oplossing voor de toekomst is deze. Geen compressor nodig, gewoon met de hand op druk te zetten dus ook super voor onderweg. En toch even wat degelijker dan zo'n Eezibleed geval.

Als de as naar de oliepomp gebroken is moet onmiddelijk de oliedruk lamp aangegaan zijn, normaliter rijdt je dan echt niet meer verder.g-loudertje wrote: ↑Sat Jun 18, 2022 9:23 pm Geen idee hoe lang. Kwam toen ik bij een maatje vandaan kwam 5 minuten voordat ik thuis was. Bij optrekken kwam er een fluitend geluid(leek op v-snaar). Daar ging ik vanuit. Volgende dag geprobeerd te starten maar bleef niet lopen en klonk metalig dus ben niet verder gegaan. Oliepeil was goed. Geen gekke dingen eromheen kunnen ontdekken. Admiraal gebeld om em op te laten halen want ik wilde er niet meer mee rijden. (Daar is de revisie ook gedaan). Gisteren dus het nieuws. Maandag ga ik het spul bekijken.
Hoe bedoel je half bakken?
Is je oliedruk sensor dan wel terug aangesloten?g-loudertje wrote: ↑Sun Jun 19, 2022 9:08 am Lamp is NIET gaan branden. Dit was ook mijn gedachte. Hoe dan?
Bedankt voor je argumentatie. Ik had toen ook mijn vraagtekens om het in de kas te doen maar is mij verteld dat het 10 tale keren gedaan is op deze manier en met goede resultaten. Ook diverse auto’s die ik ken.
Jammer vooral![]()