Haha dank voor het verslag en de foto's Walter! Ik vul links en rechts maar even wat aan. Sorry, alleen telefoonfoto's ditmaal.
En jajaja ik heb heel erg weinig op met Franse rommel, maar als ik weer eens een Samba Rallye tegen kom, en dan zeker als die helemaal in nieuwstaat is, dan droom ik weer even weg, wat een mega lol heb ik met zo'n ding gehad! Altijd nog beter dan elke keer Geert en vooral Sven bij eea Golf xx wegsleuren (sorry, na de Golf 3 de tel kwijtgeraakt). Op dezelfde stand stond overigens meer spul, Frans, maar legendarisch en spul dat je niet elke keer tegen komt. Zoals een Simca 1100ti of een fraaie replica van de eerste raceauto van Jan Lammers, de door Jan van Zalinge geprepareerde Simca 1000 Rallye. Anyway, zat Frans nu hahaha!
De Bavaria Club .be had leuke 02's staan, en inderdaad de aanzet voor Michel z'n nieuwe project... tankkleppies maar dan in het groot hahaha!
Die 315 bij de BMW Klassieke Autoclub was erg gaaf. De goedkoopste basis basis versie idd, maar zo netjes en origineel! De huidige eigenaar kocht 'm ca 10 jaar geleden van de erven van de eerste eigenaar en is recent lid geworden van de club, we gaan die auto vast nog wel een keer tegenkomen.
Van de racerts was de Ferrari 156 "Sharknose" replica, identiek aan de auto waarmee Arturo Merzario momenteel een wereldtour aan het doen is, absoluut een legendarische auto
Deze mocht ook niet ontbreken
Maar er was meer moois, en ook met een BMW link, namelijk de ATS BMW die Manfred Winkelhock in 1983 reed, met het BMW M12/13 turboblok
Deze auto zagen we een aantal jaren geleden al in actie op het circuit, en hopelijk komt de doorontwikkeling (min of meer) dit jaar weer eens in actie, de Barclays Arrows A8 die Thierry Boutsen in 1985 reed, met min of meer dezelfde M12/13 motor, zij het ook weer doorontwikkeld om tot meer vermogen te komen.
Ik moest ook nog even een plaatje schieten van de Shadow DN9 van Jan Lammers (1979), met op de achtergrond de Porsche 718 van Carel Godin de de Beaufort.
De Glaserati BMW 3000 V8 moest uiteraard ook nog op de foto, erg fraai!
Voor het eerst sinds vele jaren was Laurens Manders weer eens aanwezig op een beurs, gelijk maar even een beetje bijgekletst, en die had een mooi bosje erg fraai spul mee, bijv E39 B10 V8S, 2002 turbo, E24 B7 turbo en 635CSi, 2002ti, 3.0SCL
Elders troffen we nog een dikke E46 racer in GTR stijl
Al met al een leuke beurs met een mooi divers en kwalitatief doorgaans prima aanbod, enigszins normale prijzen (heel wat anders dan Techno Classica). Omdat de beurs niet mega groot is hebben we er lekker de tijd voor kunnen nemen om een fors deel van het aanbod in ons op te nemen, inclusief die guilty pleasures enzo! Weer heel wat bekenden gezien, sfeer was goed, niet te druk, dus met ons kleine cluppie hebben we gewoon een mooie dag gehad!