Voor wat betreft de procuratie van de materialen zijn bijna alle benodigde delen (ook die bij BMW niet meer leverbaar zijn) geleverd. Zo heb ik een nieuw linker achterlicht van Ivo betrokken.
Maar ook nog wat afdekplaten voor de voorste wielkuipen, een raamgeleider voor een van de achterruiten en nog wat ander klein spul.

V.w.b. de afdichting van de voorruit heb ik een nieuw rubber bij BMW besteld en gekregen, maar volgens Thorsten levert BMW niet goed passende reproducties. Ik heb mijn zwager daarom de instructie gegeven, ook al betekent het glasbreuk van de voorruit het bestaande rubber te behouden. Voorruit is bij W&N nog beschikbaar.
Om de frames van de koplampunits van een vers laagje zwart te kunnen voorzien heb ik ze gedemonteerd en naar de poedercoater gebracht. Die heeft ze medio deze week klaar. Zo zijn er nog heel veel dingetjes uit te zoeken en voor te bereiden en denk ik ook na over de werkpakketten die ik na de assemblage doorgevoerd wil hebben. Een daarvan is dat ik v.w.b. de radio de originele BMW Bavaria Electronic toch een beetje te oud vindt worden. Hiervoor in de plaats komt een period correcte Blaupunkt Bremen SQR46.

Heb kort overwogen om een Becker Cascade Pro zoals ik die ook in de E34S heb zitten erbij te komen, maar de jongste daarvan zijn ook vijftien jaar oud, hebben geen DAB+ (waar ik overigens geen fan van ben, maar je ontkomt er op enig moment niet meer aan) en moet je ook nog steeds 500-600 voor aftikken. De nieuwe oplage van de SRQ46 heeft t.o.v. de Cascade Pro alleen geen navigatie, geen diversity FM tuner en geen ingebouwde GSM ontvanger, maar is wel nieuw. Dat betekent niet dat ik afscheid van de BMW Bavaria ga nemen, deze is oorspronkelijk bij de auto geleverd en hoort bij de historie dus die gaat in de opslag.