Deze week maandag ben ik letterlijk van de baan gereden door een cammioneur op de ring van Geel.
Hij reed op de rechter rijstrook terwijl ik hem aan het inhalen was, toen ik halverwege was krijgt die het ineens in zijn kop om naar links te komen
Ik volop in de remmen en zo ver mogelijk naar links gaan rijden, toen hij mij bijna ramde kon ik niet anders dan tegen een betonnen stootrand te schuren...
De vrachtwagen zelf heb ik net kunnen ontwijken, maar mijn velgen zijn naar de haaien...
De chauffeur moet mij nog gezien hebben, want op het laatst deed hij nog een uitwijkmanoevre naar rechts.
Ik direcht naar de kant de pechstrook op om de schade te bekijken, chauffeur de piste in...
nog half in shock natuurlijk geen nummerplaat of niets kunnen opschrijven, en de klootzak heb ik mooi niet meer terug gezien
Het mooiste van al is dat de wagen achter mij alles moet hebben zien gebeuren, maar stoppen? nee, ook mooi door rijden...
Was echt Pissed off!
Al bij al heb ik nog geluk gehad, geen platte banden en de velgen nog recht, maar serieus begaffeld, voor en achter.
Ik kan er goed inkomen dat hij mij in eerste instantie niet gezien had, alhoewel er spiegels genoeg ophingen, dode hoek zeker... Maar nadat hij was uitgeweken toch doorrijden, dat is echt om razend van te worden!
Auto is wel een firmawagen, maar dan nog, schade is zelf te betalen...