Page 8 of 27

Posted: Sat May 29, 2010 7:15 pm
by Peter V.
Oftewel die zat er al onder????

Posted: Sat May 29, 2010 7:50 pm
by Jeroen
Yeps! Ik vond al dat de auto niet erg tail happy was maar weet dat aan een goed onderstel en banden. En hij wilde met wegrijden best nog wel eens een enkele streep trekken, maar ja die sperwerking is natuurlijk ook maar beperkt tot 25%.

Het heeft er alle schijn van dat dit sper er af fabriek al opzit en dus ook net een ton weg heeft. Is ook doodstil dus deze moest maar blijven... onverwachte meevallert dus!

Posted: Sat May 29, 2010 8:11 pm
by Thegs
Kan je die opgefriste wel aan mij geven, aangezien je net een meevaller hebt gehad :mrgreen:

Gerwin

Posted: Sat May 29, 2010 8:34 pm
by 323baur
Ik denk dat geven in dit geval een geheel nieuwe inhoud krijgt.
Vrij diep ook..

Posted: Sat May 29, 2010 9:07 pm
by Peter V.
Je heb mensen die altijd mazzel hebben wat dat betreft.

Posted: Sun May 30, 2010 12:10 am
by Jeroen
Tsja wat zal ik zeggen, een meevallertje zo links en rechts is leuk, maar evengoed kost al die autoliefhebberij bakken vol met klauwen hoor! :mrgreen:

Denk wel dat ik m'n 3.91 sper maar es te koop ga zetten, die mag er iig wel een keer uit nu.

Posted: Mon May 31, 2010 9:01 pm
by gerrit323
Leuk Jeroen zo'n meevaller ... zal veel relaxter zijn op lange autosnelwegtrajecten ... zou die niet met een baur willen doen met sportbak ... :mrgreen:

Sperdiff intresseert me wel maar 3.91 is me net iets te kort

Gerrit

Posted: Mon May 31, 2010 10:08 pm
by Jeroen
Ja 3.91 is nog wel aardig op het circuit dan kun je in 3 en 4 vaak zowat het hele circuit rond, maar op de weg is dat teveel. Maar wel precies mooi onder een vierpitter... E21 of 02...

Posted: Fri Jun 04, 2010 12:38 pm
by Jeroen
Vandaag de puntjes op de 'i' gezet. Kleppen waren al gesteld, nu ontsteking gecontroleerd (OK), CO afgesteld en door de APK gejast.

De waarden waren toch weer iets mooier dan de vorige keer en ook op toeren zit de berekende lambda netjes op of richting de 1.00. Bij stationair:

Image

Posted: Fri Jun 04, 2010 12:43 pm
by Wondermike
haha ik heb de mijne al volgetankt.....

Mooie waardes chef.

Posted: Fri Jun 04, 2010 12:46 pm
by Jeroen
Thanks. Bandenspanning ook al gecontroleerd, idd alleen nog aftanken en morgen met Ite remmetjes nog een keer ontluchten, wielen van de week natrekken, etc.

Nog wel een minpuntje vergeten te melden, keerring versnellingsbak aan uitgaande as lekt :twisted: Auto even op een stuk karton gezet, morgen maar even kijken hoeveel 'ie morst...

Posted: Fri Jun 04, 2010 12:47 pm
by 323baur
Zie ik daar nu gewoon een Völvö op de brug staan??
EEn e21 met deze waardes? - goow hooome.

Posted: Fri Jun 04, 2010 12:48 pm
by 323baur
Jeroen wrote:Thanks. Bandenspanning ook al gecontroleerd, idd alleen nog aftanken en morgen met Ite remmetjes nog een keer ontluchten, wielen van de week natrekken, etc.

Nog wel een minpuntje vergeten te melden, keerring versnellingsbak aan uitgaande as lekt :twisted: Auto even op een stuk karton gezet, morgen maar even kijken hoeveel 'ie morst...
Oei, wat zal jij gescholden hebben!
Op de fansite zit een echte M$$%$)ool.
Koopt een sportbak, frot hem er onder en komt er achter dat alle keerringen lek zijn en dat er nauwelijks olie in zit..En maar klagen dat de bak warm wordt.
Ik kom daar ook maar niet meer, niet te geloven.

Posted: Fri Jun 04, 2010 12:53 pm
by Wondermike
Ik dacht dat je die keerring gelijk had gewisseld......voor de inbouw :twisted:

Posted: Fri Jun 04, 2010 12:55 pm
by Jeroen
Wel zonde van die lekkage maar die kans zit er natuurlijk in. Ik hoop dat het meevalt, ik heb geen zin en geen tijd!

Op de brug geen Vlovlo maar een Honda CRV. Distributiewissel, wat een drama, kleppendeksel en motorsteun moeten weg om erbij te komen en het is nou niet zo ontworpen dat dat makkelijk gaat dus je staat 2,5 uur te k*tten om dat weg te halen. Kun je 't maar beter bij BMW houden hoewel de V8 van de huidige M3 ook een drama is om aan te sleutelen.