Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Maar ik heb geen goed gevoel bij deze, vraag me niet waarom niet en is ook nergens op gebaseerd, maar ik ga altijd uit van mijn onderbuikgeboed, ga er dus dan ook niet heen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Geloof me, originele VDootjes zijn zo duur - feitelijk is dit een koopje.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik wist dat je dit zou melden..
Idd, origineel bij Alpina horen er 2 temperatuurmeters in te zitten:
één voor het blok en één voor de diff.
Hoe zit het bij Arnold??
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
323baur wrote:Ik wist dat je dit zou melden..
Idd, origineel bij Alpina horen er 2 temperatuurmeters in te zitten:
één voor het blok en één voor de diff.
Hoe zit het bij Arnold??
Ik heb veel combinaties gezien, maar ik heb een spanningmeter, oliedruk meter en een temperatuurmeter op het diff. Komt bij normaal gebruik bijna nooit uit de hoek. Dat gaat in de Alpen wel gebeuren denk ik. Misschien dat ik deze nog eens op de motor aansluit.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
Geloof me, originele VDootjes zijn zo duur - feitelijk is dit een koopje.
Goed om te weten. Veel plezier ermee.
Hoe zit het dan met de sensoren?
Zitten die al standaard in het blok of kan je die wisselen(neem aan dat dat wel wil)?
Geen idee, dat zal wel een nieuw topicje worden denk ik.
Arnold...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.