Ik heb me voorgenomen om iets actiever niet alleen te consumeren op dit onvolprezen forum, maar ook eens wat plaatjes en verhalen te delen.
Hoogste tijd om weer wat te posten, want er is nieuw blik op de stoep.
De reden is vrij complex, maar de korte versie is dat ik tussen 2 banen in zit, en dus tijdelijk geen leaseding heb, en het doodzonde vind km de z4 teveel en te intens te gebruiken. Daarbij komt dat file rijden met dit ding echt niet leuk is. Binnen 20 minuten wil je dan een automaat hebben. En daarbij zie ik zoveel incompetente mensen maar wat doen dat je echt vreest voor de bumpers. Dus: ietje moet een automaat en een gebakje die nu eens niet vertroeteld hoeft te worden. Gewoon een rambak waarheen kras of een rammel geen donder uitmaakt. Maarrrr ik heb geen zin in nog een project, ding moet het doen, en vooral blijven doen.
Daarbij heb ik ook geen zin om 10k+ kapot te gooien wat je weer afschrijft. En ik wil ook niet iets bijzonders wat weliswaar niet afschrijft maar wel weer zorg en aandacht nodig heeft.
En ik wil ook vooruit als er gas gegeven wordt, en, en en..
Kortom: na 10 bmws, een mb, en zelfs een Audi bekeken te hebben kan ik echt de conclusie trekken dat er vooral andermans ellende te koop staat voor dit soort bedragen. En dan minimaal 250kkm. Na terugdraaien, dat dan weer wel. Kortom nee dank u.
Wat blijft er dan over…. Aan de werkelijke randen van verschoppelingen in de automotive sfeer zijn wel rariteiten te vinden.
Zeer ongeliefd, goed gebouwd, saai en grijs.
Wel nu! Gevonden. Voor echt schijngeld gekocht. Niemand wil hem. Ik wel

1 malig een rondje aandacht in de zin van verse olie, filters, remmen voor en nieuwe banden. En klaar.
Wassen? 1* per jaar. Olie peilen? Vast niet nodig want het is nu vers en goed, en het is oriëntale shit.
Ja echt, uit 2005, geen drup hangt er onder. Geen streepje roest. Niks nada.
Bizar hoe goed dit gebouwd is. Daar kunnen alle Europese autobouwer nog wat van leren.
Wat het is?
Ik moest ook eerst finnniken
En hoe het rijdt…recht uit prima.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.